• Ναυτιλία

    Ν. Τσάκος: Η νέα κίνηση της TEN στην αγορά LNG

    Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής


    Συμφωνίες ναύλωσης για δύο πλοία μεταφοράς LNG του στόλου της έκλεισε η ναυτιλαική Tsakos Energy Navigation (TEN), του εφοπλιστή Ν. Τσάκου, ενώ η διοίκηση της επανέλαβε το ενδιαφέρον της για περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της στο συγκεκριμένο κλάδο.

    Ειδικότερα, το χωρητικότητας 150.000 cbm Neo Energy (κατασκευής 2007) και το χωρητικότητας 174.000 cbm Maria Energy (κατασκευής 2016), ναυλώθηκαν σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της ενέργειας, για χρονικό διάστημα 36 μηνών.

    Οι όροι των συμφωνιών δεν έχουν γίνει γνωστοί, ωστόσο, η ΤΕΝ ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια των ναυλώσεων αναμένει ακαθάριστα έσοδα ύψους 60 εκατ. δολαρίων.

    Ο COO της ΤΕΝ, Γιώργος Σαρόγλου σχολιάζοντας τη συμφωνίας επισήμανε: “Ο κλάδος LNG βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας για τον διαφοροποιημένο ενεργειακό στόλο της εταιρείας μας. Μετά τη μεσοπρόθεσμη ναύλωση των δύο πλοίων η ΤΕΝ εξετάζει την περαιτέρω επέκταση της στον κλάδο.”

    “Το μοντέλο της TEN παρέχει στους πελάτες ένα ευρύ φάσμα πλοίων διαφόρων κατηγοριών, από τάνκερ μεταφοράς αργού πετρελαίου και προϊόντων μέχρι πλοία μεταφοράς αερίου. Ταυτόχρονα, η ποικιλομορφία αυτή επιτρέπει στην TEN να επιλέγει τις καλύτερες επενδυτικές ευκαιρίες για ανάπτυξη”, συμπλήρωσε ο κ. Σαρόγλου.

    Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο με 68 πλοία, συμπεριλαμβανομένων δύο aframax και δύο suezmax τάνκερ που βρίσκονται υπό κατασκευή.

    Υπενθυμίζεται ότι η παραγγελία για τα δύο δεξαμενόπλοια suezmax ανακοινώθηκε από την ΤΕΝ τον περασμένο μήνα, ενώ παράλληλα η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης τους, με μεγάλο πετρελαϊκό όμιλο.

    Μόλις παραδοθούν τα δύο τάνκερ, θα ναυλωθούν για χρονικό διάστημα από πέντε έως maximum 12 χρόνια. Τα έσοδα που θα θα αποκομίσει η εταιρεία αναμένεται να κυμανθούν από 110 εκατ. δολάρια για τα πέντε χρόνια μέχρι και 300 εκατ. δολάρια.

    neo energy νικος τσακος
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) “Neo Energy” της TEN είναι χωρητικότητας 147.000-cbm και κατασκευής του έτους 2007

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι κορυφαίες, σε αξία στόλου, ελληνικές εισηγμένες ναυτιλιακές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Οι ναυτιλιακές -και μία ελληνική- που αγόρασαν τα περισσότερα μεταχειρισμένα containerships το 2018

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αθ. Φειδάκης: Ένεση ρευστότητας 5 εκατ. δολαρίων για την Globus Maritime



    ΣΧΟΛΙΑ