F

Ναυτιλία

Μάριος Ηλιόπουλος: H κερδοφόρα κίνηση του εφοπλιστή στον κλάδο κρουαζιέρας

  • Newsroom
Μάριος Ηλιόπουλος, εφοπλιστής SeaJets

Μάριος Ηλιόπουλος, εφοπλιστής SeaJets


Σε μία άκρως κερδοφόρα κίνηση προχώρησε ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος, καθώς ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι προχώρησε στην πώληση για scrap ενός κρουαζιερόπλοιου που είχε αγοράσει σε χαμηλή τιμή προ ολίγων μηνών.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 46,000 gt πλοίο Magellan, κατασκευής 1985, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες πούλησε για ανακύκλωση στην Ινδία.

Η εταιρεία Eaglepower Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή, με έδρα την Κύπρο, είχε εξαγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο σε δημοπρασία στη Βρετανία τον περασμένο Οκτώβριο έναντι 3,4 εκατ. δολαρίων.

Το πλοίο εστάλη στο λιμάνι Omani στην πόλη Ντακμ στα τέλη Δεκεμβρίου, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για διαμονή. Ωστόσο, από τις 11 Ιανουαρίου βρίσκεται αγκυροβολημένο έξω από το λιμάνι, αναφέρει το tradewinds.

To κρουζιερόπλοιο μετονομάστηκε σε Mages προκειμένου να κάνει ένα σύντομο ταξίδι στο Alang.

Σύμφωνα με το σύστημα αυτόματης αναγνώρισης σκαφών (AIS), το πλοίο «περιμένει οδηγίες».

Η πώληση του για scrap θα αποφέρει σημαντική απόδοση στον πλοιοκτήτη, καθώς σύμφωνα με πηγές, το πλοίο μπορεί να πουληθεί τουλάχιστον για 400 δολάρια ανά ltd, δηλαδή 7,1 εκατ. δολάρια.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος προχώρησε στο 2020 στην εξαγορά πέντε κρουαζιερόπλοιων, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές εφόσον η κρουαζιέρα βρέθηκε στο ναδίρ, με όλα τα πλοία δεμένα, εξαιτίας της πανδημίας.

Με εξαίρεση το Columbus, κατασκευής 1989, το οποίο επίσης απέκτησε μέσω δημοπρασίας, τα υπόλοιπα αγοράστηκαν από θυγατρικές του μεγαλύτερου ομίλου κρουαζιέρας στο κόσμο, της Carnival και κατασκευάστηκαν στα μέσα και στο τέλος της δεκαετίας 1990.

Αν και ο εφοπλιστής δεν έχει δώσει σαφείς ενδείξεις για τις προθέσεις του σχετικά με τα συγκεκριμένα πλοία, πηγές της βιομηχανίας κρουαζιέρας είχαν εκφράσει την άποψη ότι στόχος του ήταν να κάνει την κίνηση του όταν ξεπεραστεί η κρίση και ανακάμψει ο κλάδος της κρουαζιέρας, είτε ναυλώνοντας τα σε εταιρείες κρουαζιέρας είτε πουλώντας τα σε τιμές που μπορεί να προσεγγίζουν τις αξίες του 2019.

Δυναμικό ξεκίνημα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2021 – Οι κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών

Βακάκης-Διαμαντίδης: Σε «θολά» νερά η επένδυση του Mr Jumbo στη ναυτιλία

Θανάσης Μαρτίνος: Τρία νεότευκτα τάνκερ για το στόλο της Eastmed

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

 


ΣΧΟΛΙΑ