• Ναυτιλία

    Λίζα Μανιoύ: Η νέα επεκτατική κίνηση της LMZ Shipping

    tanker


    Στις παραγγελίες νέων πλοίων επιστρέφει δυναμικά η ναυτιλιακή LMZ Shipping, συμφερόντων της Λίζας Μανιού-Ζαχαρίου, μετά από δέκα και πλέον χρόνια απουσίας. H Λίζα και ο Βασίλης είναι αδέλφια του κοσμοπολίτη εφοπλιστή Δημήτρη Μανιού, ο οποίος “έφυγε” πρόωρα από την ζωή στα 44 του χρόνια.  Η εταιρία αποφάσισε να επεκτείνει το στόλο της με δύο νεότευκτα φορτηγά πλοία τύπου kamsarmax, κατόπιν σχετικής συμφωνίας που υπέγραψε με τα κινεζικά ναυπηγεία Yangzijiang.

    Σύμφωνα με το διευθυντή της εταιρίας Γιώργο Μπαχό, η LMZ Shipping παρήγγειλε ένα πλοίο χωρητικότητας 82.000 dwt τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο, όπως αναφέρει το tradewinds, είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το Σεπτέμβριο 2019.

    Η συμφωνία περιλαμβάνει την προοπτική κατασκευής ενός ακόμη πλοίου, το η ναυτιλιακή έκεισε τελικά τον Ιανουάριο. Το ναυπηγείο Yangzijiang έχει προγραμματίσει την παράδοησ του στο τέλςο του 2019. Πηγές αναφέρουν ότι το τίμημα για τα πλοία θα κυμανθεί στα 25,5 εκατ. δολ.

    Τελευταία φορά που η εταιρία είχε προχωρήσει σε παραγγελίες νεότευκτων ήταν το 2003, και αφορούσε το τάνκερ LMZ Transoil (Holdings).

    Την ίδια εποχή είχε υπογράψει για τέσσερα τάνκερ panamax χωρητικότητας 69.000 dtw, στα ναυπηγεία Daewoo Mangalia, στην τιμή των 30,5 εκατ. δολ. έκαστο. Τα πλοία παραδόθηκαν μεταξύ του 2004 και του 2006 και τελικά πουλήθηκαν στην Eletson Corp το 2007. Η τιμή πώλησης δεν έγινε γνωστή.

    Παρά το γεγονός ότι η LMZ απείχε για πολλά χρόνια από τις παραγγελίες νέων πλοίων, υπήρξε αρκετά δραστήρια στις αγορές μεταχειρισμένων. Ο στόλος των 8 φορτηγών πλοίων που διαθέτει, δημιουργήθηκε από κινήσεις αγορών και πωλήσεων κατά τα τελευταία πέντε χρόνια.

    Ωστόσο, ο κ. Μπαχός αναφέρει στο tradewinds ότι οι αξίες στα μεταχειρισμένα έχουν αυξηθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να θεωρούνται πλέον ελκυστικές οι νέες παραγγελίες. Πάντως, υποστήριξε ότι η εταιρίας θα συνεχίσει την πολιτική της επέκτασης του στόλου μέσα από “επιλεκτικές αγορές”.

    Η LMZ άρχισε να δραστηριοποιείται το 1999. Το 2016 η εταιρία μετεγκαταστάθηκε από την Αθήνα στη Λεμεσό.

    tanker

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Οι Έλληνες… βασιλιάδες των capesizes που εξασφάλισαν 12μηνες ναυλώσεις πλοίων τους

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε Έλληνα εφοπλιστή το ποσοστό που κατείχε η HSH Nordbank στην FSL Trust

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ναυμαχία στο Αιγαίο: Ηλιόπουλος και Δεπάστας εναντίον Golden Star Ferries

     



    ΣΧΟΛΙΑ