• Ναυτιλία

    Κινητικότητα στην αγορά ξηρού φορτίου από μικρές ελληνικές ναυτιλιακές

    SONY DSC


    Δραστηριότητα στις αγορές πλοίων ξηρού φορτίου εμφανίζουν μικρότερες ελληνικές ναυτιλιακές προχωρώντας σε επιλεκτικές κινήσεις ενίσχυσης των στόλων τους.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι η εταιρεία Empros Lines , συμφερόντων της οικογένειας Δρακοπούλου, εξαγόρασε φορτηγό πλοίο τύπου panamax. Πρόκειται για το Shiny Halo, χωρητικότητας 61,496 dwt και κατασκευής 2011, το οποίο απέκτησε έναντι 16,5 εκατ. δολαρίων.

    Πρόκειται για τη δεύτερη κίνηση που πραγματοποιεί το 2019 η εταιρεία -στην οποία πρόεδρος είναι ο Γιώργος Μακρυμίχαλος , καθώς τον Ιούλιο, στο πλαίσιο της ισχυροποίησης της συνεργασίας της με την V.Ships Greece (του ομίλου V.Group) στη διαχείριση πλοίων, πρόσθεσε στον κοινό τους στόλο ένα ακόμη φορτηγό πλοίο τύπου panamax.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 78,800-dwt πλοίου Triton Gannet (κατασκευής 2009), το οποίο εξαγόρασαν πελάτες της Empros Lines.

    Στην αγορά φορτηγού πλοίου τύπου suezmax προχώρησε, σύμφωνα με την Allied Shipbroking η ναυτιλιακή Νew Vision, με επικεφαλής τον Άρη Μπαταγιάννη.

    Στο στόλο της εταιρείας, προστέθηκε το χωρητικότητας 55,594 dwt πλοίο Centenario Blu, κατασκευής 2011 στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Tamano. Η τιμή της εξαγοράς ανήλθε στα 13,6 εκατ. δολάρια.

    Στην εξαγορά του τρίτου πλοίου του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή Castor Maritime του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη, που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου.

    Η εταιρεία στις 14 Οκτωβρίου 2019 υπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά ενός φορτηγού πλοίου panamax, κατασκευής 2005, έναντι 10,2 εκατ. δολαρίων. Το ιαπωνικής κατασκευής πλοίο ανήκει σε εταιρεία συμφερόντων του προέδρου και CEO της ναυτιλιακής, Π. Παναγιωτίδη. Η Castor Maritime θα παραλάβει το πλοίο στο τέλος Οκτωβρίου.

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ