• Ναυτιλία

    Jefferies: Μειώνει τις εκτιμήσεις για την αγορά των τάνκερ. Πού θα κυμανθούν οι τιμές των ναύλων.

    tanker


    Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για την αγορά των τάνκερ μεταφοράς αργού πετρελαίου. Μετά την  Clarksons Platou Securities που περιέκοψε πριν λίγο καιρό τις εκτιμήσεις για τις τιμές των ναύλων στα VLCC, σειρά έχουν τώρα οι αναλυτές της Jefferies.

    Σε ανάλυση τους αναθεώρησαν προς τα κάτω τις προβλέψεις τους για τους ναύλους στην αγορά των VLCC τους υπόλοιπους μήνες του έτους αλλά και την επόμενη χρονιά, καθώς η αναμενόμενη μείωση της παραγωγής πετρελαίου από τον ΟΠΕΚ θα αυξήσει τις πιέσεις.

    Έτσι, σύμφωνα με τον αναλυτή Doug Mavrinac κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2016, οι τιμές στα πλοία VLCC μεταφοράς πετρελαίου θα διαμορφωθούν στα 36.000 δολάρια ημερησίως, σημαντικά χαμηλότερα από τα 50.000 δολάρια ημερησίως που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη.

    Ως εκ τούτου, τα συγκεκριμένα πλοία θα αποφέρουν κέρδη 42.000 δολ. ημερησίως για το 2016, έναντι 46.000 δολαρίων που ήταν η αρχική εκτίμηση της τράπεζας για την αγορά των τάνκερς.

    Όσον αφορά το 2017, ο αναλυτής μείωσε τις προβλέψεις του για τα ναύλα των VLCC στα 25.000 δολ. ημερησίως έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 35.000 δολάρια.

    Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που ο συγκεκριμένος αναλυτής προχωρά σε μείωση των προβλέψεων του για τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου. Η πρώτη ήταν στα μέσα του καλοκαιριού.

    Παράλληλα, ο Mavrinac περιέκοψε τις εκτιμήσεις του και για τα πλοία μεταφοράς προϊόντων, εν αναμονή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου των ναυτιλιακών εταιριών, ωστόσο αναμένει οι τιμές να σταθεροποιηθούν το 2017.

    Συγκεκριμένα, για τα πλοία LP2 οι τιμές την επόμενη χρονιά αναμένονται στα 20.000 δολ. ημερησίως από 23.000 δολ. που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη. Στα LR1 και στα MR θα διαμορφωθούν στα 16.000 δολ. και 15.000 δολ. αντίστοιχα.

    Όπως εξηγεί αναλυτής η σταθεροποίηση της παραγωγής πετρελαίου περιορίζει τα δυνητικά κέρδη των τάνκερ που χρησιμοποιούνται ως πλωτές αποθήκες, ενώ η περαιτέρω μείωση της παραγωγής από τον ΟΠΕΚ αυξάνει τον κίνδυνο για μείωση των τιμών των ναύλων.

    Και όλα αυτά τη στιγμή που ήδη αναμένονταν πιέσεις στην αγορά λόγω της αύξησης του στόλου μέχρι και κατά 6% για το 2016 και το 2017. Ωστόσο, οι τιμές του αργού αυξήθηκαν γρηγορότερα από το αναμενόμενο μετά τις ενέργειες του ΟΠΕΚ που άλλαξαν περαιτέρω το τοπίο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μαρία Αγγελικούση: Το μεγάλο μυστικό της κόρης της Γιάννη Αγγελικούση

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευάγγελος Αγγελάκος: Βαριά καμπάνα για απόρριψη πετρελαϊκών αποβλήτων στον Ειρηνικό

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononews-dinoume-5-doroepitages-apo-ta-attica-axias-1000-evro/82999



    ΣΧΟΛΙΑ