• Ναυτιλία

    Η Νότια Κορέα εξασφάλισε στο εξάμηνο παραγγελίες για νεότευκτα πλοία αξίας 26,5 δισ. δολαρίων

    Κορεάτικα ναυπηγεία

    Κορεάτικα ναυπηγεία


    Η Νότια Κορέα έχει καταλάβει την πρώτη θέση στις παγκόσμιες παραγγελίες για ναυπήγηση νεότευκτων πλοίων για πρώτη φορά στα τελευταία τέσσερα χρόνια λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για πλοία υψηλής τεχνολογίας, όπως πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

    Τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας εξασφάλισαν συνολικά 9,79 εκατομμύρια μικτούς τόνους (CGT) κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, αντιπροσωπεύοντας το 45,5% των παραγγελιών που έγιναν παγκοσμίως, δήλωσε το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας, επικαλούμενο στοιχεία της Clarkson Research Services Ltd.

    Από πλευράς αξίας, η Νότια Κορέα κέρδισε παραγγελίες συνολικής αξίας 26,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να καλύψει το 47% του παγκόσμιου συνόλου κατά τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους.

    Η Νότια Κορέα ξεπέρασε την Κίνα, η οποία κατέλαβε 43%, ή 9,35 εκατομμύρια CGT, το πρώτο εξάμηνο, όπως έδειξαν τα στοιχεία.

    Το πρώτο εξάμηνο του 2018, η Νότια Κορέα απέκτησε τον μεγαλύτερο όγκο παραγγελιών ναυπηγικής στον κόσμο, αντιπροσωπεύοντας το 35% του συνόλου.

    Αλλά υποβιβάστηκε στη δεύτερη θέση το 2019 με μερίδιο 25% στις παγκόσμιες συνολικές παραγγελίες και στην τρίτη θέση το επόμενο έτος καταλαμβάνοντας 18%.

    Πέρυσι, το ποσοστό ανέβηκε στο 43% για να γίνει η χώρα η δεύτερη μεγαλύτερη ναυπηγική χώρα στον κόσμο.

    Η Κίνα διατήρησε την πρώτη θέση από το 2019 έως το 2021.

    Το υπουργείο ανακοίνωσε ότι η ανταγωνιστικότητα της Νότιας Κορέας στον τομέα των πλοίων μεταφοράς LNG και των μεγάλων μεταφορέων αργού οδήγησε το φετινό επίτευγμα.

    Η χώρα εξασφάλισε το 62,1% των συνολικών παραγγελιών παγκοσμίως για πλοία υψηλών απαιτήσεων, καθώς κέρδισε 63 από τις 89 παραγγελίες που δόθηκαν για μεταφορείς LNG και 26 από τις 60 παραγγελίες για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

    Η εκπληκτική απόδοση των Ναυπηγείων της Νότιας Κορέας αναμένεται να συνεχιστεί και στο δεύτερο εξάμηνο, δεδομένης της αυξανόμενης ζήτησης για οικολογικά πλοία και της προγραμματισμένης παραγγελίας για πλοία μεταφοράς LNG από το Κατάρ, σύμφωνα με το υπουργείο της χώρας αυτής.



    ΣΧΟΛΙΑ