• Ναυτιλία

    Η. Γκότσης: Και η Eurotankers αγόρασε πλοίο της χρεοκοπημένης Toisa

    Ηλίας Γκότσης Eurotankers Inc. ναυτιλία

    Ο Ηλίας Γκότσης, επικεφαλής της Eurotankers Inc. με τη Δωροθέα Ιωάννου του American Club-Piraeus


    Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή, η Eurotankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Ηλία Γκότση, εξαγόρασε πλοίο της χρεοκοπημένης Toisa. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για ένα suezmax τάνκερ, το United Leadership (κατασκευής 2005 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries).

    Το πλοίο, χωρητικότητας 159,000-dwt εξαγοράστηκε στην τιμή των 18,2 εκατ. δολ. και είναι προγραμματισμένο να περάσει ειδική επιθεώρηση το Φεβρουάριο 2020.

    Ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι δεδομένης της πίεσης στις αξίες των δεξαμενόπλοιων, η τιμή πώλησης του πλοίου διαμορφώθηκε σε υψηλά επίπεδα αν συγκριθεί με την αντίστοιχη εξαγορά ενός suezmax που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο DSME, το 2004, από τον ίδιο εφοπλιστή.

    Συγκεκριμένα ο κ. Γκότσης απέκτησε το πλοίο Teide Spirit από την Teekay τον περασμένο Νοέμβριο, στην τιμή των 18,8 εκατ. δολ. Το πλοίο μετονομάστηκε στη συνέχεια σε Eurodignity.

    Σημειώνεται ότι η Toisa είχε αγοράσει το United Leadership το Φεβρουάριο 2014, όταν ονομάζονταν SCF Aldan, από την εταιρία SCF Sovcomflot, έναντι 35 εκατ. δολ.

    Η Eurotankers διαχειρίζεται 13 τάνκερ με μέσο όρο ηλικίας τα 15 έτη, τρία φορτηγά πλοία και ένα πλοίο μεταφοράς ασφάλτου, σύμφωνα με τα στοιχεία των Clarksons και VesselsValue.

    Τον Ιούνιο 2016 αύξησε το στόλο των suezmaxes στα πέντε πλοία, με την εξαγορά του Hrvatska, χωρητικότητας 166,000-dwt και κατασκευής 2005, από την Tankerska Plovidba έναντι 20,7 εκατ. δολ.

    Υπενθυμίζεται ότι κατά τις τελευταίες εβδομάδες υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ναυτιλιακές ελληνικών συμφερόντων για τα προς πώληση πλοία του στόλου της χρεοκοπημένης Toisa.

    Μεταξύ άλλων, σύμφωνα με πληροφορίες, ο εφοπλιστής Διαμαντής Διαμαντίδης, μέσω της εταιρίας του Marmaras Navigation εξαγόρασε ένα από τα επτά φορτηγά πλοία kamsarmax της ναυτιλιακής, το Trade Quest (κατασκευής 2016). Παράλληλα, μέσω της άλλης εταιρίας του, Delta Tankers, είχε εξαγοράσει από την Τoisa δύο aframax tanker.

    Η ναυτιλιακή του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά, πλειοδότησε για το aframax United Grace (χωρητικότητας 112.777-dwt και κατασκευής 2010), όπως επιβεβαίωσεο CEO της ναυτιλιακής κ. Λάμπρος Μπαμπίλης.

    Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή συμφερόντων της οικογένειας Βαρδινογιάννηθα καταβάλλει 46 εκατ. δολ. για να αποκτήσει δύο πλοία της Toisa , το χωρητικότητας 112.700-dwt δεξαμενόπλοιο United Journey, (κατασκευής 2010) και το United Seas (κατασκευής 2008).

    Τέλος, σύμφωνα με το tradewinds, μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή, η Sea World Management & Trading, εξαγόρασε από το στόλο της Toisa, το τάνκερ United Banner (κατασκευής 2007), χωρητικότητας 73,000-dwt στην τιμή των 10,4 εκατ. δολ.

    tanker ναυτιλία δεξαμενόπλοια ναυλαγορά

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Clarksons: Στα 105 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιάννης Αγγελικούσης: Παραμένει στην κορυφή με αξία στόλου 7,6 δισ. δολ. Ποιοι εφοπλιστές ακολουθούν

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στην 7η θέση των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών εμπορικών λιμανιών ο Πειραιάς



    ΣΧΟΛΙΑ