• Ναυτιλία

    Οι επενδύσεις στην Ιταλία στον τομέα της κρουαζιέρας θα ανέλθουν στο 1,6 δισ. δολάρια

    Crystal Cruises


    Νέο ρεκόρ επιβατών αναμένεται εφέτος να επιτύχει η Ιταλία στην κρουαζιέρα, ενώ έχουν προγραμματιστεί 1,6 δισ. επενδύσεις σε ιταλικά λιμάνια για κρουαζιέρες.

    Ειδικότερα, το 32,6% των πόρων προορίζεται για την κατασκευή νέων τερματικών κρουαζιέρας, το 26,7% για την προετοιμασία των λιμανιών για εναλλακτικούς ανεφοδιασμούς και την τροφοδοσία ενέργειας στην αποβάθρα και πάνω από 20% για την κατασκευή άλλων υποδομών που εξυπηρετούν τον κλάδο της κρουαζιέρας.

    Αναλυτικότερα, η συνολική αξία των λιμενικών επενδύσεων στον τουρισμό κρουαζιέρας στην Ιταλία την τριετία 2024-2026 θα διαμορφωθεί σε περίπου 1,6 δισ. εκ των οποίων το 32,6% αφιερώνεται στην κατασκευή νέων τερματικών κρουαζιέρας (σχεδόν 530 εκατ.), το 26,7% για την προετοιμασία των λιμανιών για εναλλακτικούς ανεφοδιασμούς και προμήθειες ενέργειας στην προκυμαία (περίπου 430 εκατ.) και πάνω από 20% για τη δημιουργία άλλων υποδομών που εξυπηρετούν τον κλάδο της κρουαζιέρας (330 εκατ.).

    Ανάμεσα στα υπό ανάπτυξη έργα της Ιταλίας για την προώθηση των λιμενικών υπηρεσιών για την υποστήριξη της κρουαζιέρας, ξεχωρίζει ο νέος τερματικός σταθμός κρουαζιέρας του Porto Corsini στη Ραβέννα, που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο χρόνο, αξίας επένδυσης 27,7 εκατ. ευρώ, ο νέος ναυτιλιακός σταθμός της Κατάνια αξίας 2 εκατομμυρίων ευρώ και η ανάπλαση των πρώην σιλό σιτηρών Hennebique στη Γένοβα, για τα οποία επενδύθηκαν συνολικά 130 εκατομμύρια ευρώ.

    Όσον αφορά στην επιβατική κίνηση στην Ιταλία, και πάλι σύμφωνα με το Rispetti Turismo, η κίνηση θα φτάσει στο ιστορικό ρεκόρ των 12,9 εκατομμυρίων επιβατών στο τέλος του 2023 και θα φέρει επίσης 8 λιμάνια στην κατάταξη των 20 κύριων λιμένων της Μεσογείου. για κρουαζιέρες.

    Μεταξύ των σημαντικότερων αλλαγών για το 2022, ξεχωρίζει η Βενετία, η οποία, μαζί με τα άλλα ιταλικά λιμάνια στην άνω Αδριατική, θα συμβάλλει ώστε αυτή η περιοχή να ξεπεράσει το όριο των 1,3 εκατομμυρίων επιβατών που διακινούνται στα τέλη του 2023 (προσθέτοντας Βενετία, Τεργέστη, Ραβέννα, Monfalcone, Chioggia και Sistiana).

    Διαβάστε επίσης:

    Capital Link: Για να φτάσει η ναυτιλία στο net-zero το 2050, όλοι οι φορείς πρέπει να συνεργαστούν

    Έξαρση των περιστατικών πειρατείας σε Γουινέα, Σιγκαπούρη, Περού

    Τζέρι Καλογηράτος: Οι ναυτιλιακές εταιρείες γνωρίζουν που βρίσκονται και που θέλουν να πάνε



    ΣΧΟΛΙΑ