• Ναυτιλία

    Hapag-Lloyd: Μειωμένα έσοδα και κέρδη

    Rolf Habben Jansen, CEO της Hapag-Lloyd

    Rolf Habben Jansen, CEO της Hapag-Lloyd


    Η Γερμανική εταιρεία μεταφοράς κοντέινερ Hapag-Lloyd ολοκλήρωσε το πρώτο εννεάμηνο του 2023 με σημαντική πτώση των οικονομικών της μεγεθών, δεδομένου ότι τα Ebitda διαμορφώθηκαν στα 4,5 δισ. δολάρια, τα Ebit στα 3 δισ. ενώ τα κέρδη του ομίλου μειώθηκαν στα 3,4 δισ. δολάρια.

    «Αυτά τα αποτελέσματα είναι χαμηλότερα από εκείνα του 2022 λόγω της απότομης αλλαγής στις συνθήκες της αγοράς», διευκρίνισε η εταιρεία με ανακοίνωση της.

    Το τρίτο τρίμηνο, ωστόσο, ο όγκος των μεταφορών βελτιώθηκε, σημειώνοντας αύξηση λίγο κάτω από το 5%, φτάνοντας τα 3.110 TEU. Ως αποτέλεσμα, οι συνδυασμένοι όγκοι 8.916 TEU τους πρώτους εννέα μήνες του έτους ήταν σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με την περσινή περίοδο.

    Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, το κόστος μεταφοράς μειώθηκε κατά 11%, φτάνοντας τα 9,6 δισ. δολάρια, κυρίως λόγω της χαμηλότερης μέσης τιμής κατανάλωσης καυσίμων των 611 δολαρίων ανά τόνο. Στο τμήμα Terminal & Infrastructure, επιτεύχθηκε Ebitda 38 εκατομμυρίων δολαρίων και Ebit 29 εκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2023.

    «Χάρη στην αύξηση του όγκου μεταφορών το τρίτο τρίμηνο, ο συνολικός αριθμός μέχρι τον Σεπτέμβριο είναι ουσιαστικά σταθερός σε σύγκριση με το 2022. Ταυτόχρονα, συνεχίσαμε να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο των τερματικών μας και αυξήσαμε ξανά την ικανοποίηση των πελατών μέσω ποιοτικών βελτιώσεων . Ωστόσο, οι ναύλοι είναι κάτω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους και, όπως ήταν αναμενόμενο, υποχώρησαν ξανά το τρίτο τρίμηνο και ως εκ τούτου τα κέρδη είναι πολύ χαμηλότερα. Ως απάντηση, εργαζόμαστε σκληρά για να μειώσουμε περαιτέρω τα έξοδά μας, για παράδειγμα επιτυγχάνοντας εξοικονόμηση πόρων από την πλευρά των προμηθειών και κάνοντας αλλαγές στο δίκτυο υπηρεσιών μας. Ωστόσο, εάν τα επιτόκια spot δεν ανακάμψουν, μπορεί να αντιμετωπίσουμε δύσκολα τρίμηνα σε αυτό το υποτονικό περιβάλλον της αγοράς», δήλωσε ο Rolf Habben Jansen, Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd AG.

    Διαβάστε επίσης:

    Βραβεία Ωνάση 2023 στα Χρηματοοικονομικά, το διεθνές εμπόριο και τη ναυτιλία

    Intercargo: Καταδίκασε την πυραυλική επίθεση στο πλοίο Kmax Ruler του Χατζηγιάννη

    Okeanis Eco Tankers (Γιάννης Αλαφούζος): Έσοδα 59,7 εκατ. δολάρια



    ΣΧΟΛΙΑ