ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Alphaliner, οι πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκαν κατά το ήμισυ σε συνολικά 295 μονάδες, με μεταφορική ικανότητα 950.300 TEU (-53% χωρητικότητα σε σχέση με το 2021) το 2022, επιστρέφοντας σύμφωνα με τους μέσους όρους που παρατηρήθηκαν την προηγούμενη δεκαετία.
Ο όμιλος MSC, του Τζιανλουίτζι Απόντε ήταν ο πιο ενεργός αγοραστής το 2022, δεδομένου ότι εξασφάλισε το 44% της χωρητικότητας που πουλήθηκε. Συνολικά αγόρασε 92 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 420.000 TEU.
Επίσης, η CMA CGM ήταν ο δεύτερος πιο ενεργός μεταφορέας, αγοράζοντας 31 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 102.500 TEU.
Η Alphaliner διευκρίνισε στην έκθεσή της ότι λόγω της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας που προκλήθηκε από το μνημειώδες υπόλοιπο παραγγελιών, οι προοπτικές για την αξία των πλοίων είναι απίθανο να βελτιωθούν σύντομα.
Διαβάστε επίσης:
Αριστοτέλης Ωνάσης: 117 χρόνια από τη γέννηση του Έλληνα μεγαλοεφοπλιστή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Stress Test» στα δάνεια των ελληνικών τραπεζών: Η ΤτΕ ζητά ταξινόμηση., ανάλογα με το πόσο κινδυνεύουν από την κλιματική κρίση
- Intralot: Υπέρ των Ελλήνων η κατανομή των νέων μετοχών – Ποιοι έβαλαν το «φρέσκο χρήμα» στην ΑΜΚ
- Οταν ο Ζαμπέτας είπε στον Ωνάση: «Γειά σου Τέλη μπατίρη» και ο Ελληνας κροίσος τον αποκάλεσε «Προλετάριο»
- Μόδα: Η Nike ανακάμπτει, το Selfridges σημειώνει απώλειες ξανά και πλέον θα αγοράζουμε απευθείας από το ChatGPT
