• Ναυτιλία

    Globus Maritime και Performance Shipping: Reverse split στις μετοχές τους και συμμόρφωση με τον κανονισμό του Nasdaq

    Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Αθανάσιος Φειδάκης


    Σε reverse split των μετοχών τους προχώρησαν η ναυτιλιακή Globus Maritime Limited, συμφερόντων της οικογένειας Φειδάκη και η Performance Shipping, του εφοπλιστή Συμεών Παληού προκειμένου να αυξήσουν τις τιμές των μετοχών τους σύμφωνα με τα όρια που απαιτούν οι αρχές του αμερικανικού χρηματιστηρίου.

    Οι μετοχές των δύο εισηγμένων στην αγορά του Nasdaq εταιρειών, είχαν υποχωρήσει κάτω από το όριο του ενός δολαρίου παραμένοντας σε αυτά τα επίπεδα για αρκετό χρονικό διάστημα, οπότε και έλαβαν τη σχετική επιστολή προειδοποίησης από την SEC.

    Η Globus Maritime πραγματοποίησε reverse split των μετοχών της σε αναλογία μία προς 100, στις 20 Οκτωβρίου, με αποτέλεσμα η μετοχή της να διαμορφωθεί από τα 0,13 δολάρια στα 17,30 δολάρια την επόμενη ημέρα.

    Παρά το γεγονός ότι ακολούθησαν αρκετές πτωτικές συνεδριάσεις, ο τίτλος ξεκίνησε τη συνεδρίαση της Δευτέρας με κέρδη 3,33%, στα 7,73 δολάρια, παραμένοντας αρκετές υψηλότερα από το κατώτατο επιτρεπτό όριο.

    Παράλληλα, η ναυτιλιακή με ανακοίνωση της έκανε γνωστό ότι μετά από δέκα συνεχόμενες συνεδριάσεις, από τις 21 Οκτωβρίου μέχρι τις 4 Νοεμβρίου 2020, κατά τις οποίες η μετοχή παρέμεινε πάνω από το 1 δολάριο, έλαβε επιστολή από το Nasdaq, που της γνωστοποίησε ότι συμμορφώθηκε με τον κανονισμό και το θέμα έχει λήξει.

    Αντίστοιχα η Performance Shipping προχώρησε στις 2 Νοεμβρίου 2020 σε reverse split των κοινών μετοχών της σε αναλογία μία νέα προς 10 παλαιές. Έτσι, η τιμή της από τα 0,43 δολάρια στις 30 Οκτωβρίου 2020 άνοιξε στα 4,32 δολάρια στη συνεδρίαση της 2ας Νοεμβρίου. Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση ενισχύονταν στο ξεκίνημα κατά 2,65%, στα 4,56 δολάρια.

    Όπως σχολίασε ο CEΟ της ναυτιλιακής Ανδρέας Μιχαλόπουλος, που ανέλαβε πρόσφατα τα ηνία της εταιρείας από τον ιδιοκτήτη της, Συμεών Παληό, ο οποίος παραμένει πρόεδρος του ΔΣ.: “Η εταιρεία έχει δεσμευτεί ότι θα διατηρήσει τις μετοχές της στο Nasdaq και το reverse split ήταν απαραίτητο, καθώς δεν είχε καμία άλλη επιλογή προκειμένου να συμμορφωθεί με τον κανόνα της ελάχιστης τιμής που προβλέπει η αγορά”.

    Παράλληλα, ο κ. Μιχαλόπουλος συμπλήρωσε ότι: “Τους τελευταίους 15 μήνες και παρά τις προκλήσεις που δημιούργησε η πανδημία, η ναυτιλιακή ολοκλήρωσε με επιτυχία μίας σημαντική μετάβαση”.

    Η Performance Shipping -πρώην Diana Containerships– ξεκίνησε σταδιακά το 2018 την ριζική αναδιάρθρωση του στόλου της, με την πώληση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατείχε και την αντικατάσταση τους από δεξαμενόπλοια. Από τον περασμένο Αύγουστο που πούλησε και το τελευταίο containership του στόλου της, μετεξελίχθηκε σε μία ναυτιλιακή που δραστηριοποιείται αμιγώς στον κλάδο των τάνκερ.

    Αλλαγή ηγεσίας στην Performance Shipping: Αποχωρεί ο Συμέων Παληός, νέoς CEO o Ανδρέας Μιχαλόπουλος

    Διαμαντής Διαμαντίδης: Η Delta Tankers ισχυροποιεί το στόλο της με ένα υπερτάνκερ δύο ετών

    Νέες παραγγελίες τάνκερ αξίας 2,1 δισ. δολαρίων από τους Έλληνες εφοπλιστές – Στο επίκεντρο τα suezmax

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ