Το υπό ιταλική σημαία πλοίο μεταφοράς αμιγώς αυτοκινήτων Grande Shanghai, το πρώτο από μια σειρά δέκα μονάδων 9.000 CEU που παρήγγειλε η Grimaldi Lines, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε θαλάσσιες δοκιμές πριν από την επίσημη παράδοσή του στο κινεζικό ναυπηγείο CMI.

Αυτό το υπερσύγχρονο πλοίο αποτελεί μέρος του προγράμματος ανανέωσης στόλου ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων του ιταλικού ναυτιλιακού ομίλου, το οποίο περιλαμβάνει 25 νέα πλοία επόμενης γενιάς έως το 2027.

1

Η ιδέα για τα νέα πλοία αναπτύχθηκε από τον Όμιλο Grimaldi σε συνεργασία με τον Knud E. Hansen.

Τα 9.000 CEU PCTCs παρακολουθούνται από τον RINA, πιστοποιώντας τον σχεδιασμό τους για επακόλουθη μετατροπή στη χρήση αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου.

«Αυτά τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μπαταρίες mega λιθίου, ηλιακούς συλλέκτες και παροχή ρεύματος από την ξηρά.

Θα διαθέτουν επίσης σύστημα λίπανσης αέρα, καινοτόμο πρόωση και βελτιστοποιημένο σχεδιασμό κύτους. Συνολικά, θα είναι σε θέση να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου κατά 50% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων».

Τα νέα PCTC θα χρησιμοποιούνται σε διαδρομές μεταξύ Ευρώπης, Βόρειας Αφρικής και Εγγύς και Άπω Ανατολής για την κάλυψη των αυξανόμενων μεταφορικών αναγκών της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Διαβάστε επίσης 

Sea-Intelligence: Αυξήθηκαν οι ρύποι από τις επιθέσεις των Χούθι και τον περίπλου της Αφρικής από τα πλοία κοντέινερ

Μια καλλονή προστατεύει τους ναυτικούς

Τσικαλάκης (ΠΝΟ): Δεν καταργείται ο ΕΛΟΕΝ