• Ναυτιλία

    Γιώργος Σουραβλάς: Το πλοίο Charlie της Load Line Marine στο πρόγραμμα Qualship 21 της Αμερικανικής Ακτοφυλακής

    Γιώργος Σουραβλάς

    Γιώργος Σουραβλάς


    Επιπλέον ένα πλοίο της εταιρείας Load Line Marine, μέλους της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων, τo bulk carrier Charlie, χωρητικότητας 35.139 dwt και κατασκευής 2011, έγινε αποδεκτό στο πρόγραμμα Qualship 21 της Αμερικανικής Ακτοφυλακής (USCG).

    Ο πλοιοκτήτης Γιώργος Σουραβλάς διαχειρίζεται με την εταιρεία του συνολικά έντεκα πλοία.

    Το πλοίο έλαβε την υψηλότερη διάκριση από την Αμερικανική Ακτοφυλακή και ειδικότερα τον τίτλο «E-Zero», λόγω της «συνεχούς δέσμευσης για ασφαλείς λειτουργίες».

    Οι απαιτήσεις καταλληλότητας του προγράμματος αυτού είναι ιδιαίτερα αυστηρές και, μέχρι στιγμής, μόνο 180 πλοία από τα χιλιάδες που φτάνουν σε λιμάνια των ΗΠΑ, έχουν καταφέρει να λάβουν αυτό το βραβείο.

    Τον Φεβρουάριο του 2022, αντίστοιχη διάκριση είχε λάβει και το πλοίο Golf της Load Line Marine.

    Ποιος είναι ο Γιώργος Σουραβλάς

    Ο Γιώργος Σουραβλάς ήταν CEO της ναυτιλιακής εταιρείας και Β’ Αντιπρόεδρος στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ).

    Είναι επίτιμος Αντιστράτηγος εν αποστρατεία στις Ειδικές Δυνάμεις του Ελληνικού Στρατού. Ήταν ένας εκ των οποίων αντιστάθηκαν προς την Δικτατορία των Συνταγματαρχών το 1967 και στην συνέχεια τιμωρήθηκε με φυλάκιση.

    Είναι απόφοιτος της σχολής Μωραΐτη. Έχει σπουδάσει Ναυπηγική Μηχανολογία και Μηχανική Μηχανολογία στο Πανεπιστήμιο Sunderland της Αγγλίας. Το ακαδημαϊκό του προφίλ περιλαμβάνει σπουδές σε επίπεδο διδακτορικού στην Μηχανολογική Μηχανική (μεταφορά θερμότητας και διαλέξεις στο Πανεπιστήμιο Sunderland για 4 έτη)

    Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στην διαχείριση πλοίων, ξεκίνησε το 1997 στην εταιρεία Elmira Shipping and Trading S.A. ως συνιδρυτής και κατείχε την θέση του Τεχνικού Διευθυντή ως το έτος 2009. Κατά την διάρκεια της θητείας του στην Elmira παρήγγειλε και παρέλαβε αρκετά νεόκτιστα φορτηγά πλοία χύδην φορτίου στην Ιαπωνία.

    Ακόμη, ήταν αρμόδιος για την αποτελεσματική λειτουργία ενός στόλου αποτελούμενου από φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου, ψυγεία, επιβατικά οχηματαγωγά, χημικά δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου καθώς και πλοία ειδικού φορτίου.

    Επίσης ήταν αρμόδιος για την διεκπεραίωση τεσσάρων επιστημονικών αποστολών σε συνεργασία με την Ινδική Κυβέρνηση στην Ανταρκτική με ειδικό παγοθραυστικό πλοίο.

    Το Σεπτέμβριο του 2009 ίδρυσε μαζί με τον Κωνσταντίνο Καλφόγλου την ναυτιλιακή εταιρεία Load Line Marine S.A., η οποία ξεκίνησε με τρία φορτηγά πλοία χύδην φορτίου, εκ των οποίων τα δύο ήταν νεόκτιστα, ενώ παρέλαβαν άλλα δύο ακόμη νεότευκτα ως τα μέσα του έτους 2013.

    Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε Διεθνή Συνέδρια των οποίων η θεματολογία κάλυπτε ποικίλους τομείς της διαχείρισης πλοίων. Προέδρευσε στο 4ο Συνέδριο Optimising Ship maintenance της ACI που έλαβε χώρα στο Ρότερνταμ το 2011 .



    ΣΧΟΛΙΑ