ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το θρίλερ με την Intralot και η αλήθεια για τα κέρδη του 2026, ποιες εταιρείες θα κατέβουν στον διαγωνισμό για τη σίτιση, η επιτυχία της Νίκης, οι νέες business του Λιάκου, τι έλεγε η Κίμπι στον Αργυρό στο FaceTime, και 2 quiz για τον ξυπόλυτο που φλερτάρει τη διάσημη και την κοινή πρόσκληση σε πάρτι με black tie
Ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε δύο φορτηγά πλοία σε ναυπηγείο της Κίνας.
Η νέα παραγγελία εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό που βασίζεται στην εκτίμηση ότι τα επόμενα χρόνια θα υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας σε πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Τα νέα πλοία προβλέπεται να παραδοθούν τη διετία 2005 και 2026.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Οικονόμου, ήδη ναυπηγεί τέσσερα δεξαμενόπλοια LNG, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων, με από δύο πλοία να κατασκευάζονται από τα ναυπηγεία Daewoo και τη Samsung.
Οι άλλες παραγγελίες περιλαμβάνουν, πέντε δεξαμενόπλοια LR2 και τέσσερα δεξαμενόπλοια suezmax, τα οποία όλα ναυπηγούνται από κινέζικα ναυπηγεία.
Διαβάστε επίσης:
Μελίνα Τραυλού: Θετική εξέλιξη η κύρωση της σύμβασης για την ανακύκλωση των πλοίων
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Επεκτείνεται στα μεγάλα bulkers με την εξαγορά ενός capesize
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Νέα μέτρα για την καταστολή μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου με πλοία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σαμπάνια και συμπάθεια: Μία Dom Pérignon για τον γάμο Κάρολου και Νταϊάνας σε δημοπρασία
- Διονύσης Θεοδωράτος: Η Ακτοπλοΐα στην πρώτη γραμμή των Βιώσιμων Μεταφορών
- Intralot: Σταθερή λειτουργική απόδοση με ΑEBITDA στα €90,1 εκατ. στο 9μηνο – Πώς θα αντιδράσει στην αύξηση φόρων στη Βρετανία
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για Alpha Bank, Viohalco, ΔΕΗ, Eurobank