• Ναυτιλία

    Γιάννης Δράγνης: Η Goldenport Shipmanagement επιστρέφει στα capesize

    Γιάννης Δράγνης, εφοπλιστής


    Στην εξαγορά ενός φορτηγού πλοίου capesize προχώρησε η ναυτιλιακή η Goldenport Shipmanagement, επικεφαλής της οποίας είναι ο Γιάννης Δράγνης.

    Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εταιρεία απέκτησε στο Mineral Gent, χωρητικότητας 175,200 dwt και κατασκευής 2011, έναντι 26,3 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του είναι υψηλότερη, στα 27,4 εκατ. δολάρια.

    Με βάση τα στοιχεία του marine traffic, το πλοίο ταξιδεύει με σημαία Βελγίου.

    Με την κίνηση αυτή η ναυτιλιακή της οικογένεια Δράγνη, επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια στην αγορά των capesize, η οποία βρίσκεται το τελευταίο διάστημα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

    Η Goldenport Shipmanagement, η οποία ιδρύθηκε το 1982, διαθέτει διαφοροποιημένο στόλο με 17 φορτηγά πλοία -κατηγορίες handy και ultramax-  και 6 containerships, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.

    Παράλληλα, η οικογένεια Δράγνη δραστηριοποιείται και στα τάνκερ, μέσω της εταιρείας OceanGold Tankers.

    Με την νέα της εξαγορά η Goldenport Shipmanagement εντάσσεται στην μεγάλη λίστα των Ελλήνων εφοπλιστών που επενδύουν στα capesize, των οποίων οι τιμές κινούνται έντονα ανοδικά από τους τελευταίους μήνες της περασμένης χρονιάς μέχρι σήμερα.

    Μεταξύ άλλων, η ναυτιλιακή Thenamaris συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου συνδέθηκε πρόσφατα με την εξαγορά τεσσάρων μεγάλων capesize που ανήκαν στην Polaris Shipping της Νότιας Κορέας, έναντι 262 εκατ. δολαρίων.

    Η Neda Maritime της οικογένειας Λυκιαρδοπούλου εξαγόρασε από την 2020 Bulkers τα χωρητικότητας 208,000 dwt, Bulk Shanghai και Bulk Seoul (κατασκευής 2019), στη συνολική τιμή των 127,5 εκατ. δολαρίων.

    Συμφωνία για την απόκτηση δύο μεγάλων φορτηγών πλοίων, κατασκευής 2010 και 2011, έκλεισε πρόσφατα και η ναυτιλιακή Danaos Corporation του Γιάννη Κούστα, η οποία πέρυσι έκανε θεαματικό άνοιγμα στην αγορά των capesize.

    Επίσης, η Seanergy Maritime, η μοναδική εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου capesize, προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, στην εξαγορά του capesize Kinokawa Maru, χωρητικότητας 181,400 dwt, που κατασκευάστηκε στο Imabari. Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε στα 33,6 εκατ. δολάρια.

    Διαβάστε ακόμη:

    Capital Product Partners (Βαγγέλης Μαρινάκης): Κέρδη 81 εκατ. δολαρίων από την πώληση 4 πλοίων κοντέινερ

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 8,76 εκατ. δολάρια

    Υπόθεση Καρνέση: Αναζητείται το πρόσωπο που φιλοξένησε τον Αιγύπτιο Άρη πριν την τριπλή δολοφονία – Η αποκάλυψη που θα οδηγήσει στα κίνητρα



    ΣΧΟΛΙΑ