• Ναυτιλία

    Γ. Σαραντίτης: Η ασυνήθιστη κίνηση της W Marine

    Γιάννης και Μαλβίνα Σαραντίτη


    Με μία ασυνήθιστη για τα δεδομένα της κίνηση, η ταχύτατα αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή W Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Σαραντίτη, απέκτησε ένα ακόμα πλοίο, το 11ο του στόλου της.

    Η W Marine συνηθίζει να παραγγέλνει ή να αγοράζει νεαρά kamsarmaxes και post-panamaxes, όμως την περασμένη εβδομάδα παρέλαβε ένα παλαιότερο και μικρότερο πλοίο.

    Πρόκειται για το Nord Galaxy (χωρητικότητας 76.700 dwt, κατασκευής 2006), το οποίο έχει μετονομαστεί πλέον σε W-Galaxy.

    Η εταιρεία αγόρασε το πλοίο τον Μάιο από την ιαπωνική Shoei Kisen, έναντι ποσού που υπολογίζεται μεταξύ 10,6 και 10,7 εκατ. δολαρίων.

    Η W Marine παρέλαβε το πλοίο στη Σιγκαπούρη, και θα παραμείνει στην περιοχή της Ασίας, καθώς ο σχεδιασμός του ταιριάζει στις ανάγκες του εμπορίου στην Ασία, όπως ανέφερε ο managing director της εταιρείας, Νίκος Τριανταφυλλάκης, μιλώντας στο TradeWinds. Ο ίδιος εξήγησε ότι επειδή είναι λιγότερο βαθύ από ένα kamsarmax ή ένα post-panamax, το πλοίο μπορεί να δέσει σε μία ευρεία γκάμα λιμανιών στον Ινδικό Ωκεανό και να ξεφορτώσει διάφορες πρώτες ύλες, όπως βωξίτη και σιτηρά.

    «Πιστεύουμε πολύ στη μελλοντική ανάπτυξη της αγοράς του ξηρού φορτίου στον Ινδικό Ωκεανό, ειδικά από την Ανατολική Αφρική στη Μαλαισία», δήλωσε ο Ν. Τριανταφυλλάκης, προσθέτοντας ότι η εταιρεία ενδεχομένως να εξετάσει περαιτέρω αγορές πλοίων αυτού του τύπου.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν ο Γιάννης Σαραντίτης ίδρυσε την W Marine το 2013, το πρώτο πλοίο της εταιρείας ήταν ένα panamax 13 ετών, το οποίο σύντομα πωλήθηκε, με την εταιρεία να επικεντρώνεται σε μεγαλύτερα και νεότερα πλοία. Σήμερα ο στόλος που διαχειρίζεται ανέρχεται στα 11 πλοία και, πέρα από το νεοαποκτηθέν panamax, περιλαμβάνει έξι post-panamaxes και τέσσερα kamsarmaxes. Εξάλλου, εντός του 2020 η W Marine πρόκειται να παραλάβει από τα ναυπηγεία Taizhou Kouan δύο kamsarmaxes που έχει παραγγείλει.



    ΣΧΟΛΙΑ