• Ναυτιλία

    Γ. Προκοπίου: Αποσύρει τα πλοία της από το The Cool Pool η Dynagas


    Την πρόθεσή της να αποσύρει τα τρία πλοία LNG της από το pool The Cool Pool γνωστοποίησε η ναυτιλιακή Dynagas του Γιώργου Προκοπίου, διευκρινίζοντας πως οι σχέσεις της εταιρείας με τις GasLog και Golar LNG, με τις οποίες συνδημιούργησε το pool, παραμένουν αρμονικές.

    Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Dynagas, Tony Lauritzen, τα πλοία Clean Planet (κατασκευής 2014), Clean Horizon (κατασκευής 2015) και Clean Vision (κατασκευής 2016), όλα χωρητικότητας 162.000 cbm, θα αποχωρήσουν εντός του 2018 από το pool. O ίδιος εξήγησε πως δεν υπάρχει τίποτα το ασυνήθιστο στην απόφαση αυτή, και απλώς τα τρία πλοία θα απασχοληθούν με μακροχρόνιες ναυλώσεις, κάτι το οποίο “ήταν πάντα μέρος του σχεδίου”, όπως ανέφερε.

    Ο Lauritzen ξεκαθάρισε πάντως πως η αποχώρηση των τριών πλοίων δεν σημαίνουν και το τέλος του pool, προσθέτοντας ότι αυτό παραμένει επίκαιρο στο σημερινό περιβάλλον, όπου οι τιμές ναύλωσης για πλοία LNG έχουν ανέβει απότομα. Το ίδιο τόνισε και ο επικεφαλής του pool, Morten Nielsen, διαμηνύοντας πως “τo pool θα συνεχίσει” και προσθέτοντας πως μετά την αποχώρηση των τριών πλοίων της Dynagas η δυναμικότητα του pool μειώνεται στα 16 πλοία, όλα της Golar LNG και της GasLog, που όπως τόνισε επιθυμούν να επεκτείνουν το pool.

    Όπως αναφέρει το TradeWinds, το The Cool Pool δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2015 από τις Dynagas, GasLog και Golar LNG ως απάντηση σε μία δύσκολη αγορά, όταν οι τιμές για σύγχρονα πλοία LNG κυμαίνονταν στα 30.000 δολάρια ημερησίως. Σήμερα, οι τιμές είναι κοντά στα 100.000 δολάρια, ενώ οι εφοπλιστές αισιοδοξούν εν όψει της εποχιακά ισχυρής χειμερινής περιόδου,

    Πάντως, το The Cool Pool έχει αποδειχθεί το μακροβιότερο αντίστοιχο εγχείρημα στον τομέα του LNG, με τις εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτό να διατηρούν την ευθύνη για τη στελέχωση και την τεχνική διαχείριση των πλοίων τους, δίνοντας έμφαση σε ναυλώσεις διάρκειας έως 12 μηνών, με τους εφοπλιστές που επιθυμούν μεγαλύτερες ναυλώσεις να έχουν τη δυνατότητα απόσυρσης των πλοίων τους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι εφοπλιστές αγόρασαν τα περισσότερα τάνκερ και bulkers φέτος. Όλα τα ονόματα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Αποκλειστικό: Το νέο mega deal του B. Mαρινάκη ύψους 2 δις. δολαρίων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Παληός: Νέες business με την Cargill International για την Diana Shipping



    ΣΧΟΛΙΑ