• Ναυτιλία

    Γ. Χατζής: Οι κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου της Newport

    ναυτιλία ναυλαγορά


    To μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της παρέλαβε η χαμηλών τόνων ναυτιλιακή Newport, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Χατζή, στο πλαίσιο των ενεργειών ανανέωσης του στόλου της.

    Πρόκειται για το χωρητικότητας 83,000-dwt πλοίο Orange Truth (κατασκευής 2006), το οποίο μετονομάστηκε σε Ponente. Ο πλοιοκτήτης το αγόρασε τον περασμένο Απρίλιο έναντι 13,7 εκατ. δολαρίων.

    Σύμφωνα με τις αρχικές φήμες, το πλοίο εξαγοράστηκε από την άλλη ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, την Pavimar της Ισμήνης Παναγιωτίδη. Ωστόσο, η πληροφορία δεν επιβεβαιώθηκε.

    Το Orange Truth εμφανίστηκε στις αρχές του τρέχοντος μηνός στο στόλο της Newport, η οποία το παρέλαβε μόλις έληξε η ναύλωση του από τον προηγούμενο Ιάπωνα ιδιοκτήτη του.

    Σημειώνεται ότι η Newport με την κίνηση αυτή μείωσε το μέσο όρο ηλικίας του στόλου της, καθώς εκτός από την αγορά του Orange Truth προχώρησε, τον Σεπτέμβριο, και στην πώληση του χωρητικότητας 27,800-dwt πλοίου Ourania (κατασκευής 1998) σε αγοραστές στη Μέση Ανατολή, σε τιμή άνω των 5 εκατ. δολαρίων.

    Πρόκειται για την πρώτη πώληση που πραγματοποίησε η ναυτιλιακή εδώ και επτά χρόνια.

    Παράλληλα, το Μάιο, η Newport απέκτησε το χωρητικότητας 29,700-dwt πλοίο Silvaplana (μετονομάστηκε σε Agia Marina), κατασκευής 2003, από την Suisse-Atlantique έναντι 7 εκατ. δολαρίων.

    Μετά από τις παραπάνω κινήσεις, ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από επτά handysize και δύο panamax, μέσου όρου ηλικίας 13 ετών.

    Η Newport, ιδρύθηκε το 2004 και δημιούργησε στόλο με πλοία τύπου handysize. Ωστόσο, το 2016, εισήλθε στην κατηγορία των panamax  με την απόκτηση του  χωρητικότητας 76,000-dwt πλοίου Ji May κατασκευής 2001. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Levantes.

    ναυλαγορά ναυτιλία

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Tα νέα σχέδια της Latsco για την αγορά LNG

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs

    MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare



    ΣΧΟΛΙΑ