F

Ναυτιλία

Γ. Χατζηπατέρας: Ραγδαίες εξελίξεις στο μέτωπο της εξαγοράς της Dorian από τη BW LPG

Γιάννης Χατζηπατέρας

Γιάννης Χατζηπατέρας. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Dorian LPG


Ο Charles Fabrikant, ένας από τους βασικούς μετόχους της  Dorian LPG, συμφερόντων του εφοπλιστή Γ. Χατζηπατέρα, ανοίγει τα “χαρτιά” του και παίρνει θέση στη μάχη που έχει ξεσπάσει για την εξαγορά της ναυτιλιακής από τη BW LPG, υποστηρίζοντας ότι τάσσεται υπέρ της ένωσης των δύο εταιριών.

Σε ανοικτή επιστολή του προς το ΔΣ της Dorian LPG, ο κ. Fabrikant, Πρόεδρος της Seacor, δήλωσε ότι θεώρησε σκόπιμο να μιλήσει μετά τη δήλωση της εταιρίας ότι κανένας μεγάλος μέτοχος δεν είχε εκφράσει τη στήριξη του στην πρόταση της BW LPG.

“Η στήριξη μας στην ένωση των δυνάμεων της Dοrian με τη BW συμβαδίζει με έναν από τους λόγους που αποφασίσαμε εξαρχής να επενδύσουμε στον τομέα του φυσικού αερίου, την πεποίθησή μας ότι οι εξειδικευμένες αγορές μπορούν να εδραιωθούν και ότι οι κινήσεις συγχώνευσης εξυπηρετούν όσους συμμετέχουν σε αυτές”, γράφει ο Fabrikant.

Charles Fabrikant

Σημειώνεται ότι η Seacor του Fabrikant επένδυσε μαζί με τη Dorian σε νεότευκτα πλοία το 2013 και παρέμεινε βασικός μέτοχος της εταιρίας μετά την εισαγωγή της τόσο στην αγορά του Όσλο όσο και στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η Seacor, η οποία κατέχει σήμερα το 9,4% της Dorian LPG, είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής που μίλησε υπέρ της ένωσης των δύο μεγαλύτερων ναυτιλιακών με πλοία VLGC παγκοσμίως και η κίνηση του αυτή έρχεται λίγες ημέρες μετά τη νέα βελτιωμένη προσφορά που κατέθεσε η BW LPG για την εξαγορά της Dorian.

Στο Δ.Σ. της ναυτιλιακής, το οποίο προηγουμένως είχε απορρίψει την αρχική προσφορά της BW LPG, συμμετέχει και ο Oivind Lorentzen, ο οποίος ήταν επικεφαλής της Seacor όταν αυτή πρωτοεπένδυσε στη Dorian, αλλά έφυγε από τη θέση του το 2015.

Ο Charles Fabrikant τόνισε ότι το ΔΣ της Dorian έκανε αυτό που έπρεπε για να εξασφαλίσει υψηλότερη προσφορά από τη BW LPG. Ωστόσο, υποστήριξε ότι η καθαρή αξία του ενεργητικού, την οποία επικαλέστηκαν οι διευθυντές της εταιρίας, είναι μία θεωρητική αξία και το σημαντικό θέμα για τους μετόχους της Dorian είναι κατά πόσο ένα συνδυασμός των δύο ναυτιλιακών θα είχε ως αποτέλεσμα την επίτευξη  μεγαλύτερης αξίας.

Αφού εξασφάλισαν την υψηλότερη προσφορά, ο Fabrikant κάλεσε τους διευθυντές της Dorian να σκεφτούν πιο καθαρά την πρόταση και τις προοπτικές της.

Dorian LPG Γιάννης Χατζηπατέρας
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου τύπου eco-VLGC “Challenger” της Dorian LPG είναι χωρητικότητας 84.000-cbm και κατασκευής του έτους 2015

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στο στόλο Έλληνα εφοπλιστή τα έξι νεότευκτα της χρεοκοπημένης Toisa

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ν. Πατέρας: Το νέο deal του εφοπλιστή και ο στόχος του… διπλασιασμού

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αυτοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές που ρύθμισαν τα δάνειά τους φέτος


ΣΧΟΛΙΑ