• Ναυτιλία

    Γ. Αγγελικούσης: Η αιφνιδιαστική κίνηση του εφοπλιστή στην αγορά των τάνκερ

    Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής


    Η Maran Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση πρόσθεσε δύο ακόμη δεξαμενόπλοια στο βιβλίο παραγγελιών της, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες εξαγόρασε δύο τάνκερ που βρίσκονται υπό κατασκευή σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας.

    Όπως αναφέρει στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking, πρόκειται για δύο πλοία  χωρητικότητας 150,000 dwt έκαστο, που κατασκευάζονται στο Daehan με βάση τις προδιαγραφές Tier IIΙ και αναμένεται να παραδοθούν στη ναυτιλιακή το 2020.

    Το κόστος τους ανέρχεται στα 62 εκατ. δολάρια έκαστο. Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι τα δύο πλοία τύπου suezmax, είχε παραγγείλει αρχικά η νορβηγική ναυτιλιακή Faerder Tankers.

    Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η κίνηση αυτή πιθανόν να σχετίζεται με το γεγονός ότι η Chevron μία από τις μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρίες των ΗΠΑ, αναζητά δύο νεότευκτα  suezmax για ναύλωση διάρκειας άνω των πέντε ετών, τα οποία θα πληρούν τις προδιαγραφές Tier III του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας (ΙΜΟ) για τις εκπομπές ρύπων και θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers.

    Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή Maran Tankers έχει προχωρήσει σε συμφωνία με την εταιρεία Sembcorp Marine της Σιγκαπούρης για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού και διαχείρισης θαλασσέρματος σε 13 από τα πλοία της.

    Σύμφωνα με τη σύμβαση, τέσσερα δεξαμενόπλοια suezmax της Maran Tankers θα εξοπλιστούν με την «πράσινη τεχνολογία» μεταξύ του τρίτου τριμήνου του 2018 και του τέταρτου τριμήνου του 2019.

    Eπιπλέον εννέα VLCC της εταιρείας θα εξοπλιστούν με θαλάσσιες πλυντρίδες (scrubbers), η εγκατάσταση των οποίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί μεταξύ Μαΐου 2019 και Φεβρουαρίου 2020.

    maran tankers
    Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC “Maran Regulus” της Maran Tankers

     

     

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φορτηγό πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής απέκτησε η νορβηγική Grieg Star

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Πιστιόλης: Νέο deal της Top Ships με την BP Shipping

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου



    ΣΧΟΛΙΑ