• Ναυτιλία

    Φίλιππος και Αντώνης Λαιμός: Εντυπωσιακή κίνηση από την Enesel στην εκπνοή του 2018

    Λαιμός ναυτιλία

    Φίλιππος Λαιμός (αριστερά) και Αντώνης Λαιμός (δεξιά), εφοπλιστές της Enesel SA


    Σε μία ακόμη κίνηση για την επέκταση του στόλου της προχωρά η ναυτιλιακή Enesel, συμφερόντων των Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού.

    Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Allied Shipbroking, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία δύο νεότευκτων τάνκερ χωρητικότητας 158,000-dwt, με option για δύο επιπλέον πλοία, στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daehan.

    Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες της συμφωνίας, πηγές αναφέρουν ότι τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers και θα παραδοθούν στην εταιρεία στο τέλος του 2020.

    Πληροφορίες σχετικά με την τιμή των νεότευκτων δεν υπάρχουν, ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές διαμορφώνεται σε ανταγωνιστικά επίπεδα.

    Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για τη δεύτερη παραγγελία που πραγματοποιεί φέτος η Enesel στο συγκεκριμένο ναυπηγείο. Στο τέλος του Αυγούστου, υπήρξε συμφωνία για την κατασκευή δύο τάνκερ aframax χωρητικότητας 114.000 dwt έκαστο, η παράδοση των οποίων προγραμματίστηκε για το πρώτο εξάμηνο του 2020.

    Η ναυτιλιακή έχει πραγματοποιήσει κατά την τελευταία διετία αρκετές κινήσεις στους ναυτιλιακούς κλάδους που δραστηριοποιείται, εκμεταλλευόμενη τα ιστορικά χαμηλά που κατέγραψαν οι τιμές των πλοίων.

    Ο όμιλος της οικογένειας Λαιμού, διαθέτει στόλο με 19 πλοία, τάνκερ και containerships. Πέρυσι επένδυσε σε τέσσερα νεότευκτα VLCCs στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, εκ των οποίων παρέλαβε φέτος το ένα και τα υπόλοιπα είναι προγραμματισμένο να παραδοθούν το 2019.

    Παράλληλα, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του στόλου της η Enesel πούλησε φέτος τα τάνκερ Pantelis και Sparto (αμφότερα χωρητικότητας 114.000 dwt, κατασκευής 2004) στη Thenamaris έναντι 11,5 εκατ. δολαρίων έκαστο, το VLCC Kassos 1 (χωρητικότητας 320,000 dwt, κατασκευής 2007) στην Aeolos έναντι 34,6 εκατ. δολαρίων, και τα containerships Thalassa Mana, Thalassa Tyhi, Thalassa Doxa and Thalassa Axia (όλα χωρητικότητας 13.800 teu, κατασκευής 2014) στη Ship Finance International του John Fredriksen.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Στη Navios Acquisition όλα τα τάνκερ της πλοιοκτήτριας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Προχωρά η αναδιάρθρωση της Aegean Marine. Η βελτιωμένη προσφορά της Mercuria

    MH ΧΑΣΕΤΕ:  Ν. Μαρτίνος: Η επικερδής κίνηση της Thenamaris



    ΣΧΟΛΙΑ