• Ναυτιλία

    Ευγένιος Γκριμάλντι: Πετυχαίνουμε τους στόχους μείωσης εκπομπών για το 2050 σχεδόν 30 χρόνια νωρίτερα!


    Στο λιμάνι της Ραβέννας και ειδικότερα στο Terminal T & C, κατέπλευσε το νέο Ro-Ro πλοίο «Eco Catania» το οποίο, μαζί με το «Eco Livorno» , o όμιλος Grimaldi έχει αποφασίσει να αναβαθμίσει και εκσυγχρονίσει τη Γραμμή Ραβέννα – Μπρίντιζι – Κατάνια.

    Το «Eco Catania» και το «Eco Livorno» είναι δύο νέας γενιάς υβριδικά επιβατηγά πλοία Ro-Ro, που παραδόθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2021, των οποίων η ιδιαιτερότητα είναι η χρήση ορυκτών καυσίμων κατά την πλοήγηση και ηλεκτρικής ενέργειας κατά τον ελλιμενισμό τους στο λιμάνι, εξασφαλίζοντας έτσι μηδενικές εκπομπές ρύπων στο λιμάνι.

    Κατά τη διάρκεια του ελλιμενισμού τους στην αποβάθρα μπορούν να ανταποκριθούν στις ενεργειακές απαιτήσεις για διάφορες δραστηριότητες επί του σκάφους μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται από μέγα μπαταρίες λιθίου ισχύος 5 MWh, οι οποίες επαναφορτίζονται κατά τη διάρκεια της πλοήγησης και μέσω γεννητριών άξονα, ως 350 m 2 με ηλιακούς συλλέκτες.

    Τα «Eco Catania» και «Eco Livorno» έχουν πλάτος 34 μέτρα, έχουν ολική χωρητικότητα άνω των 67.000 τόνων και φέρουν την ιταλική σημαία. Το μήκος είναι σημαντικά αυξημένο σε σχέση με τα δύο πλοία που προηγήθηκαν, το «Eurocargo Sicilia» και το «Eurocargo Catania», δεδομένου ότι από τα 193 μέτρα, το μήκος των δύο «Eurocargo» φτάνει στα 238 μέτρα.

    Αυτό συμβάλλει σε σημαντική αύξηση της χωρητικότητας φόρτωσης. Τα δύο νέα Ro-Ro μπορούν να μεταφέρουν πάνω από 7.800 γραμμικά μέτρα κυλιόμενων εμπορευμάτων το καθένα και πάνω από 500 ρυμουλκούμε να – επιπλέον 180 αυτοκίνητα- , ενώ το «Eurocargo» θα μπορούσε να φιλοξενήσει 250 ημιρυμουλκούμενα.

    «Η άφιξη του Eco Catania στο λιμάνι της Ραβέννα αντιπροσωπεύει ένα μοναδικό γεγονός, το οποίο επιβεβαιώνει την θέση και τη δέσμευση του Ομίλου μας όχι μόνο σε αυτήν την πόλη αλλά σε ολόκληρη την περιοχή της Emilia Romagna», δήλωσε ο Eugenio Grimaldi, εκτελεστικός διευθυντής του Ομίλου Grimaldi.

    «Από σήμερα θα υπάρξει βελτίωση όχι μόνο όσον αφορά την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, αλλά και την παροχή υπηρεσιών ως προς τη χωρητικότητα, αν λάβουμε υπόψη ότι αυτό το πλοίο και το αδελφό του πλοίο Eco Livorno, που ανήκουν και τα δύο στην κλάση GG5G, έχουν διπλάσια η χωρητικότητα φόρτωσης σε σύγκριση με εκείνες που χρησιμοποιήθηκαν προηγουμένως στο δρομολόγιο Ραβέννα – Μπρίντιζι – Κατάνια παλαιότερα. Γενικά, με τη χρήση των πλοίων αυτής της υπερσύγχρονης και φιλικής προς το περιβάλλον σειράς, πετυχαίνουμε ήδη τους στόχους μείωσης των εκπομπών που έχουν τεθεί για το 2050 σχεδόν 30 χρόνια νωρίτερα».

    Η χρήση αυτών των δύο νέων πλοίων Ro-Ro τελευταίας γενιάς ενσωματώνεται στη στρατηγική των Ιταλών, οι οποίοι ανέκαθεν στόχευαν στους «αυτοκινητόδρομους της Θάλασσας» αφαιρώντας φορτηγά από τους δρόμους. Στο τέλος του 2021 το T&C Terminal θα έχει αφαιρέσει περίπου 80.000 φορτηγά αυτοκίνητα από το οδικό δίκτυο.

    Διαβάστε επίσης:

    Διοικητικές αλλαγές στην Navios – Αποχώρηση του Λεωνίδα Κορρέ

    Κέρτσικωφ-Καρασταμάτη: Από τα big deals στις κατασχέσεις πλοίων η Eletson



    ΣΧΟΛΙΑ