ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Συνέλευση μετόχων στις 23 Ιουλίου – Η εταιρεία διαθέτει 22 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 67.494 teu
Η ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, υπέγραψε επέκταση της σύμβασης ναύλωσης για ένα από τα πλοία της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Euroseas έκλεισε ναύλωση για το μεταφορικής ικανότητας 1.740 teu, EM Hydra για ελάχιστη περίοδο 24 με 26 μηνών κατά την κρίση του ναυλωτή, με ακαθάριστη ημερήσια τιμή 19.000 δολάρια.
Η νέα ναύλωση για το πλοίο κατασκευής 2005 θα ξεκινήσει την 1η Μαΐου 2025, σε άμεση συνέχιση της τρέχουσας ναύλωσης του.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 7,3 εκατομμύρια δολάρια σε EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο και να αυξήσει την υπόλοιπη κάλυψη ναύλωσης το 2025 σε περίπου 85%.
Αυξάνει επίσης την κάλυψη ναύλωσης για το 2026 σε περίπου 50%.
«Παρά την πιθανή επαναλειτουργία των δρομολογίων της Ερυθράς Θάλασσας, η οποία θα μπορούσε να ομαλοποιήσει τις διαδρομές και τις συναλλαγές, η αγορά ναυλωμένων πλοίων τροφοδοσίας εμπορευματοκιβωτίων παραμένει αρκετά ανθεκτική, με περιορισμένη διαθεσιμότητα πλοίων, συνεχίζει να υποστηρίζει ισχυρές περιόδους και ναύλους», δήλωσε ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas.
Η εταιρεία Euroseas κέρδισε επίσης νέες συμφωνίες χρονοναύλωσης για δύο από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της, το Synergy Antwerp κατασκευής 2008 και το Synergy Keelung του 2009.
Διαβάστε επίσης:
Σεπόλια: Στο παρά πέντε τρένο δεν παρέσυρε μηχανή σε διάβαση! – Συνελήφθη ο φύλακας
Νέος σεισμός 5 Ρίχτερ τη νύχτα ανάμεσα σε Αμοργό και Σαντορίνη – Ακολούθησαν άλλες 4 δονήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καρλ Λάγκερφελντ: Ο ωραίος Μπατίστ Τζιαμπικόνι, η τεράστια περιουσία, η γάτα και οι κληρονόμοι
- Ποιοι εργολάβοι αναλαμβάνουν αρδευτικά έργα 691 εκατ. ευρώ – Η ανατομία του ΥΔΩΡ 2.0
- Άδωνις Γεωργιάδης στο mononews: Επιχειρηματίες θέλουν αδύναμο έναν πρωθυπουργό, ο Μητσοτάκης είναι ισχυρός – Η Ελλάδα κινδυνεύει από λαθρομετανάστες
- Πλειστηριασμοί ακινήτων: Μια τροποποίηση άρθρου, γροθιά στο στομάχι της οικονομίας
