ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, υπέγραψε επέκταση της σύμβασης ναύλωσης για ένα από τα πλοία της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Euroseas έκλεισε ναύλωση για το μεταφορικής ικανότητας 1.740 teu, EM Hydra για ελάχιστη περίοδο 24 με 26 μηνών κατά την κρίση του ναυλωτή, με ακαθάριστη ημερήσια τιμή 19.000 δολάρια.
Η νέα ναύλωση για το πλοίο κατασκευής 2005 θα ξεκινήσει την 1η Μαΐου 2025, σε άμεση συνέχιση της τρέχουσας ναύλωσης του.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 7,3 εκατομμύρια δολάρια σε EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο και να αυξήσει την υπόλοιπη κάλυψη ναύλωσης το 2025 σε περίπου 85%.
Αυξάνει επίσης την κάλυψη ναύλωσης για το 2026 σε περίπου 50%.
«Παρά την πιθανή επαναλειτουργία των δρομολογίων της Ερυθράς Θάλασσας, η οποία θα μπορούσε να ομαλοποιήσει τις διαδρομές και τις συναλλαγές, η αγορά ναυλωμένων πλοίων τροφοδοσίας εμπορευματοκιβωτίων παραμένει αρκετά ανθεκτική, με περιορισμένη διαθεσιμότητα πλοίων, συνεχίζει να υποστηρίζει ισχυρές περιόδους και ναύλους», δήλωσε ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas.
Η εταιρεία Euroseas κέρδισε επίσης νέες συμφωνίες χρονοναύλωσης για δύο από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της, το Synergy Antwerp κατασκευής 2008 και το Synergy Keelung του 2009.
Διαβάστε επίσης:
Σεπόλια: Στο παρά πέντε τρένο δεν παρέσυρε μηχανή σε διάβαση! – Συνελήφθη ο φύλακας
Νέος σεισμός 5 Ρίχτερ τη νύχτα ανάμεσα σε Αμοργό και Σαντορίνη – Ακολούθησαν άλλες 4 δονήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Christie’s: Το δαχτυλίδι με ζαφείρι 16,58 καρατίων που μπορεί να ξεπεράσει τα 1,2 εκατ. δολάρια
- Το παρασκήνιο της δήθεν παραίτησης του Κ. Τσιάρα
- Χρηματιστήριο: Οι τρεις λόγοι για το παρά λίγο sell off, ο ΟΠΑΠ, η Metlen και οι τράπεζες
- Ο Τσιάρας και τα fake news, τα… συνεχή γενέθλια του Νότη, οι γαλάζιες «φυλές», ποια drones θα καταρρίπτονται κι ένα quiz με εύσωμο βουλευτή
