• Ναυτιλία

    EuroDry (Αριστείδης Πίττας): Πρόσθεσε άλλo ένα πλοίο στον στόλο του και 11 εκατ. δολάρια δάνειο από τη Eurobank

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry


    Η ναυτιλιακή εταιρεία EuroDry, του Αριστείδη Πίττα, επιβεβαίωσε την παραλαβή του πλοίου, κατασκευής 2015, Ultramax carrier dry bulk Maria.

    Η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου χωρητικότητας 63.153 dwt, που είναι το δεύτερο από τα δύο πλοία της κοινοπραξίας με την NRP Investors.

    Το πλοίο Maria αποτελεί μέρος της κοινοπραξίας που έχει δημιουργήσει η εταιρεία με έναν αριθμό επενδυτών που εκπροσωπούνται από την NRP Project Finance (NRP Investors).

    Η NRP Investors κατέχει μερίδιο ιδιοκτησίας 39% σε καθένα από τα δύο πλοία, ενώ ο Έλληνας πλοιοκτήτης ξηρού χύδην όγκου έχει συμφωνήσει ένα δάνειο 11 εκατομμυρίων δολαρίων που συνδέεται με τη βιωσιμότητα με τη Eurobank S.A. για τη μερική χρηματοδότηση της εξαγοράς.

    Συγκεκριμένα, οι επενδυτές NRP κατέχουν μερίδιο ιδιοκτησίας 39% σε καθένα από τα πλοία Christos K ύψους 63.197 dwt, που είναι επίσημα γνωστό ως Giants Causeway, και το Maria 63.153 dwt, γνωστή ως Sadlers Wells, που ναυπηγήθηκαν και τα δύο το 2015.

    Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της EuroDry, δήλωσε: «Είμαστε αρκετά χαρούμενοι που παραλάβαμε το M/V Maria, το δεύτερο από τα δύο πλοία της κοινοπραξίας μας με την NRP Investors. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να επιδιώκουμε αυξητικές συναλλαγές και τρόπους χρηματοδότησης της ανάπτυξής μας δημιουργώντας αξία για τους μετόχους μας».

    Η εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Nasdaq θα έχει δύο πλοία kamsarmax drybulk carriers, πέντε panamax drybulk carriers, πέντε ultramax drybulk carriers και ένα supramax drybulk carriers.

    Τα 13 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου της EuroDry έχουν συνολική χωρητικότητα 918.502 dwt.

    Διαβάστε επίσης:

    Lomar Shipping (Οικογένεια Λογοθέτη): Πωλήσεις πλοίων και αναδιάρθρωση στόλου

    Θεσσαλονίκη- SEEF2023: Τα καύσιμα του μέλλοντος το μεγάλο ερώτημα για τη πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας

    Hexicon: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιος παίκτης στη θαλάσσια αιολική ενέργεια



    ΣΧΟΛΙΑ