F

Ναυτιλία

Ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή πούλησε το τελευταίο πλοίο της

ναυτιλία ναυλαγορά


Στην αγορά του τελευταίου πλοίου της ναυτιλιακής Kairis Brothers Shipping (KBS), του Γιώργου Καΐρη προχώρησε η W Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Σαραντίτη.

Πρόκειται για το πλοίο Tenten, κατασκευής 2012 και χωρητικότητας 81,336 dwt, το οποίο σύμφωνα με την Allied Shipbroking, άλλαξε χέρια στην τιμή των 18,2 εκατ. δολαρίων.

Πρόκειται για το δεύτερο πλοίο που αποκτά η W Marine Inc σε συνεργασία με νορβηγική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης, στην οποία είναι βασικός επενδυτής.

Το Σεπτέμβριο, η W Marine απέκτησε με τον ίδιο τρόπο το post-panamax Talia (χωρητικότητας 93.000 dwt, κατασκευής 2011), έναντι 17 εκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, όπως έγινε γνωστό, η εξαγορά έγινε σε συνεργασία με την νορβηγική Ness, Risan & Partners.

Ο εφοπλιστής και δικηγόρος Γιάννης Σαραντίτης

Μετά την εξαγορά του Tenten, η W Marine διαχειρίζεται στόλο με 12 πλοία, τύπου kamsarmaxes και post-panamaxes. Σε αυτά περιλαμβάνονται και δύο νεότευκτα kamsarmax που είναι υπό κατασκευή στο Taizhou Kouan Shipbuilding και πρόκειται να παραλάβει η ναυτιλιακή το 2020.

Όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν ο διευθύνων σύμβουλος της W Marine, Νικόλας Τριανταφυλλάκης, στόχος της εταιρείας είναι να έχει έναν ομοιογενή στόλο.

Η KBS ιδρύθηκε το 2005. Την επόμενη χρονιά εξαγόρασε στο χωρητικότητας 73,000-dwt Ariadne (κατασκευής 1999) από την επίσης ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Neda Maritime έναντι 40,5 εκατ. δολ., αναφέρει το tradewinds.

Ο Γ. Καΐρης είναι παντρεμένος με την Ιωάννα Προκοπίου, μία εκ των τεσσάρων θυγατέρων του ισχυρού εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου. To ζευγάρι έχει μία δική του ναυτιλιακή, την Prominence Maritime, που ιδρύθηκε το 2010 και δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου.

Προκοπίου
Η Ιωάννα Προκοπίου με τον πατέρα της Γιώργο Προκοπίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Γιατί η Μoody’s αναβάθμισε τη μετοχή της Navios Maritime Partners

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs

MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare

 

 

 


ΣΧΟΛΙΑ