ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το easyHistory είναι ένα φωτογραφικό άλμπουμ, το οποίο αφηγείται την ιστορία του εφοπλιστή και επιχειρηματία Στέλιου Χατζηιωάννου από το 1994 όταν ξεκίνησε το όνειρό του να δημιουργήσει μια παγκοσμίου φήμης επωνυμία.
«Στην τρυφερή ηλικία των 27, άρχισα να χτίζω μια οικογένεια εμπορικών σημάτων με επίκεντρο τη λέξη “easy”, την οποία ήμουν αποφασισμένος να κάνω γνωστό», αναφέρει ο Στέλιος Χατζηϊωάννου και προσθέτει:
«Η πρόοδος τα τελευταία 29 χρόνια απέχει πολύ από το να είναι ομαλή, όπως θα περίμενε κανείς από μια τέτοια επιχειρηματική περιπέτεια. Στην easyGroup διαθέτουμε καλά διαφοροποιημένες πηγές εσόδων που μας επέτρεψαν να διαχειριστούμε την πορεία μας μέσα από την πανδημία. Το επιχειρηματικό μοντέλο δικαιωμάτων εκμετάλλευσης σημαίνει ότι έχουμε εισόδημα για όσο διάστημα υπάρχουν έσοδα – ακόμη και χωρίς κέρδη. Αυτό είναι σημαντικό σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και υψηλή αστάθεια στο χρηματιστήριο».
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε επίσης:
O Sir Stelios, εκτός από τα πλοία, επενδύει και στην Ανθρωπιά και την Αλληλεγγύη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νίκη Παπαθεοχάρη: Δίπλα στη θάλασσα… από τη θάλασσα
- Ευτύχης Βασιλάκης: Κεφαλαιοποίηση στα όρια του 1 δισ. ευρώ και το ξεχασμένο «buy back»…
- Η σφαγή των αμνών, ο super Κόκκαλης και το ράλι της Intralot, τα νέα πλοία του Νίκου Βαρδινογιάννη, ποιος εφοπλιστής είπε «είμαι χαζός», ο νταλαβεριτζής manager σε νέες περιπέτειες και το κάλεσμα του Αποστολόπουλου
- Τράπεζα της Ελλάδος: Αυξήσεις μισθών, έλλειψη προσωπικού οδηγούν σε αύξηση κόστους για τις επιχειρήσεις
