ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την αξιολόγηση του οίκου Drewry Supply Chain Advisors, οι ναύλοι των εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζουν να μειώνονται.
Ο σύνθετος δείκτης World Container μειώθηκε κατά 3,5% και διαμορφώθηκε στα 1.535,75 δολάρια ανά κοντέινερ και είναι 78,9% χαμηλότερος από την ίδια εβδομάδα του 2022.
Οι ναύλοι στην τακτική γραμμή Σαγκάη – Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 7% ή 190 δολάρια για να φτάσουν τα 2.543 δολάρια ανά FEU.
Ομοίως, οι ναύλοι στη γραμμή Σαγκάη – Λος Άντζελες μειώθηκαν κατά 6% ή 104 δολάρια και διαμορφώθηκαν στα 1.642 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Επίσης, οι ναύλοι στη γραμμή Σαγκάη – Γένοβα μειώθηκαν 3% και διαμορφώθηκαν στα 2.075 δολάρια ανά κοντέινερ.
Οι ναύλοι στη γραμμή Σαγκάη – Ρότερνταμ συρρικνώθηκαν κατά 2% ή 33 δολάρια και διαμορφώθηκαν σε 1.316 δολάρια ανά FEU.
Αντίθετα, οι ναύλοι από Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ και Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη αυξήθηκαν κατά 2% και 1% και διαμορφώθηκαν στα 793 δολάρια και 3.226 δολάρια αντίστοιχα.
Ωστόσο, οι ναύλοι από Ρότερνταμ – Σαγκάη και Λος Άντζελες – Σαγκάη παρέμειναν σταθερά στα επίπεδα της προηγούμενης εβδομάδας.
Ο οίκος Drewry αναμένει ότι οι ναύλοι spot Ανατολής-Δύσης θα αυξηθούν ξανά στα περισσότερα δρομολόγια τις επόμενες εβδομάδες.
Διαβάστε επίσης:
Μειώθηκε και σε αριθμό πλοίων και σε χωρητικότητα ο ελληνικός στόλος
Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αναρριχήθηκε στην 3η θέση στη Λευκή Λίστα
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, Alpha Bank, Πειραιώς, LAMDA, Motor Oil, ΟΠΑΠ, Apple, Amazon, Tesla
- Παναγιώτα Διαμαντή: Πώς το όραμα μιας δασκάλας δίνει «Νέα Ζωή στο Χωριό» και σώζει σχολεία
- Ο πρίγκιπας Άντριου, ο Ρουβίκωνας και οι πέφτουλες
- Ευρωπαϊκό Δικαστήριο & κράτος δικαίου: Γιατί η Ελλάδα καταδικάζεται συνεχώς για τις ίδιες παραβιάσεις – Σε ποια θέση βρίσκεται
