Ναυτιλία

Δεύτερο supramax για την Eco Carriers Maritime – Από ποια ελληνική εταιρεία το αγόρασε


Το δεύτερο πλοίο της τύπου supramax φέρεται να απέκτησε η Eco Carriers Maritime, μία ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία που ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν από μερικούς μήνες με χαμηλό προφίλ.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς σε Αθήνα και Λονδίνο, η εταιρεία συμφώνησε για την εξαγορά του πλοίου Krania (χωρητικότητας 57.700 dwt, κατασκευής 2010) έναντι 10,8 εκατ. δολαρίων από την Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδόπουλου.

Σύμφωνα με το VesselsValue, το πλοίο πρόκειται να περάσει από ειδική επιθεώρηση τον ερχόμενο Μάρτιο.

Στα επίσημα έγγραφα, ως επικεφαλής της Eco Carriers εμφανίζεται ο Στέφανος Γαβιώτης, ενώ η διεύθυνση των γραφείων της είναι η ίδια με αυτήν της Econav, μίας εταιρείας με μικρά τάνκερ την οποία ίδρυσε ο ίδιος το 2011. Προηγουμένως είχε διατελέσει για επτά χρόνια ως ναυλομεσίτης μεταχειρισμένων και νεότευκτων πλοίων στην Clarksons. Η ιστοσελίδα της Eco Carriers είναι υπό κατασκευή, ενώ ο ίδιος δεν απάντησε σε αίτημα σχολιασμού του TradeWinds.

Σημειώνεται ότι τον Απρίλιο, ένα μήνα μετά την ίδρυσή της, η Eco Carriers ή πελάτες της αγόρασαν το supramax Thrasher (χωρητικότητας 53.400 dwt, κατασκευής 2010, μετονομάστηκε σε Ecoatlantic) από την Eagle Bulk Shipping, έναντι περίπου 10 εκατ. δολαρίων. Το κινεζικής κατασκευής πλοίο έχει ενταχθεί στον στόλο της Eco Carriers από τον Ιούνιο.

Η Eco Carriers είναι μία από τις πολλές μικρές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες που δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για supramaxes κατασκευής μεταξύ 2001 και 2010, κυρίως κινεζικής κατασκευής. Συνήθως οι πωλητές είναι μεγαλύτερες ελληνικές ναυτιλιακές που θέλουν να ανανεώσουν τον στόλο τους.