Η CMA CGM αγόρασε δύο πλοία τροφοδοσίας 1.345 TEU, το Atlantic West και το Atlantic Silver, τα οποία και τα δύο κατασκευάστηκαν το 2008, από τη νοτιοκορεάτικη πλοιοκτήτρια Sinokor έναντι 17 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.

Η εταιρεία έχει ήδη αγοράσει πάνω από 20 πλοία το 2025.

1

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η τρέχουσα αξία ναύλωσης τους υπερβαίνει τα 21.000 δολάρια ημερησίως, σε σύγκριση με προηγούμενες τιμές 16.500 και 17.500 δολαρίων.

Η εταιρεία, δεύτερη στον κόσμο σε αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2025 μετά την MSC, έχει επίσης υπογράψει νέες ναυλώσεις με τη Sinokor για τρία πλοία τροφοδοσίας: Atlantic Geneva (1.118 TEU, 2007), Atlantic North (1.121 TEU, 2002) και Atlantic Monaco (1.022 TEU, 2008), όλα για 12 μήνες με κόστος περίπου 17.000 δολάρια την ημέρα, πάνω από 10% περισσότερα από το προηγούμενο έτος.

Σε αυτά προστίθενται και άλλα ναυλωμένα πλοία με σταθερό ναύλο: το Medkon Sun (950 TEU, 2007) για έξι μήνες στην τιμή των 12.500 δολαρίων την ημέρα και το Hansa Rotenburg (1.740 TEU, 2009) για ένα έτος στην τιμή των περίπου 25.000 δολαρίων την ημέρα.

Εκτός από την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, η CMA CGM, με επικεφαλής τον πρόεδρο Rodolphe Saadé στοχεύει επίσης στην ανανέωση του στόλου feeder της στον τομέα των νεότευκτων πλοίων, με μακροπρόθεσμες συμβάσεις που έχουν ήδη συνδεθεί με δώδεκα μονάδες 1.800 TEU υπό κατασκευή στην Fujian Mawei Shipbuilding και πλοία με LNG που παρήγγειλε η Capital Maritime & Trading του Ευάγγελου Μαρινάκη στην HD Hyundai Mipo.

Διαβάστε επίσης:

CMA CGM: Τζίρος 13,2 δισ. δολάρια στο β’ τρίμηνο του 2025 και καθαρά κέρδη 521 εκατ. δολάρια

Okeanis Eco Tankers (Γιάννης και Αριστείδης Αλαφούζος): Κέρδη 39,4 εκατ. δολάρια στο εξάμηνο

Το Master Plan για τον Λιμένα Ζακύνθου και ο «χάρτης» του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των λιμενικών υποδομών