Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων CMA CGM είχε κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025, έσοδα τα οποία διαμορφώθηκαν σε 13,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 2,3 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μια περιορισμένη μείωση 7,9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 17,3%, μειωμένο κατά 1,5 ποσοστιαίες μονάδες.

1

Επιπλέον, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν στα 521 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 661 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι.

Επισημαίνεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 σημαδεύτηκε έντονα από γεωπολιτικές συγκρούσεις και εμπορικές εντάσεις, ιδίως μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και των κύριων εμπορικών εταίρων τους.

Σε αυτό το περίπλοκο περιβάλλον για το παγκόσμιο εμπόριο, ο όμιλος κατέγραψε συνολικά σταθερή απόδοση το δεύτερο τρίμηνο, με επιβράδυνση της ναυτιλιακής δραστηριότητας.

Η ναυτιλιακή δραστηριότητα του ομίλου απέφερε έσοδα 8,2 δισ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, μειωμένα κατά 1,5% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 1,6 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μείωση 19,9% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Το περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 19,4%, μειωμένο κατά 4,5 ποσοστιαίες μονάδες.

Σύμφωνα με την CMA CGM, οι διαταραχές που σχετίζονται με την κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν συνεχίζονται και εξακολουθούν να θέτουν σημαντικές επιχειρησιακές προκλήσεις.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της περιόδου, ο Rodolphe Saadé, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου CMA CGM, δήλωσε: «Σε ένα πλαίσιο που χαρακτηρίζεται από επίμονες γεωπολιτικές εντάσεις και ανανεωμένες εμπορικές αβεβαιότητες, ο όμιλός μας επιτυγχάνει σταθερή απόδοση, χάρη στην ανθεκτικότητα των ναυτιλιακών του δραστηριοτήτων».

 

Διαβάστε επίσης 

Xclusiv: Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 629 πλοία την επόμενη 4ετία 

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Καθαρά κέρδη στο εξάμηνο 7,5 εκατ. δολάρια

Κικίλιας: Νέο ΠΔ για την προσβασιμότητα ΑμεΑ και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα στην ακτοπλοΐα