• Ναυτιλία

    Χ. Λουκόπουλος: Σε πλειστηριασμό πλοίο της Oxygen. Όλο το παρασκήνιο

    Χ. Λουκόπολος διευθύνων σύμβουλος Oxygen Maritime (αριστερά)


    Στο σφυρί θα βγει τελικά τον επόμενο μήνα δεξαμενόπλοιο της ελληνικής ναυτιλιακής Oxygen Maritime Management. Η διοίκηση της εταιρίας, παρά τις κινήσεις που έκανε για να αποτρέψει την αρνητική αυτή εξέλιξη δεν τα κατάφερε.

    Έτσι, στις 11 Σεπτεμβρίου 2018, το τάνκερ Megacore Philomena (χωρητικότητας 74.600 dwt, κατασκευής 2010) θα βγει σε πλειστηριασμό στο Λονγκ Μπητς, της Καλιφόρνια. 

    Υπενθύζεται ότι η Oxygen βρισκόνταν σε διαμάχη με έναν εκ των πιστωτών της, την TMF Trustee, αναφορικά με τη τύχη του πλοίου. Η TMF, που ενήργησε εκ μέρους της Bank of America και της Burlington Loan Management, θυγατρικής του hedge fund Davidson Kempner, είχε κατασχέσει το πλοίο υποστηρίζοντας πως η αξία του έχει υποχωρήσει κάτω από την αξία του υπολειπόμενου δανείου, με το διευθύνοντα σύμβουλο της Oxygen Χαρίλαο Λουκόπουλο να εκφράζει την αντίθεση του σε αυτή την εκτίμηση.

    Μάλιστα, κατά τη διαμάχη υπήρξαν και άλλοι εκ των πιστωτών της ναυτιλιακής που τάχθηκαν υπέρ της άποψης του κ. Λουκόπουλου.

    Αρχικός στόχος της TMF ήταν να πραγματοποιηθεί ο πλειστηριασμός μέχρι το τέλος Απριλίου 2018, με τιμή εκκίνησης στα 17 εκατ. δολ. Ωστόσο, η δανέζικη εταιρία προμήθειας καυσίμων, Monjasa, ισχυρίστηκε ότι θα πρέπει να ανακτήσει το κόστος των καυσίμων που παρείχε στο Megacore Philomena πριν τη κατάσχεση του, ζητώντας από το δικαστήριο να αυξήσει την ελάχιστη τιμή δημοπρασίας από τα 17 στα 22 εκατ. δολάρια.

    Σημειώνεται ότι τον Αύγουστο 2017 η Cass Technava είχε εκτιμήσει το κόστος του τάνκερ στα 24,9 εκατ. δολ., ωστόσο, η TMF υποστήριξε ότι έκτοτε η αξία του μειώθηκε σημαντικά, αναφέρει το tradewinds.

    Κατά την εκδίκαση της υπόθεσης που είχε οριστεί για τον τρέχοντα μήνα, η TMF ζήτησε από το ομοσπονδιακό δικαστήριο της Καλιφόρνιας να διατάξει την ταχεία πώληση του πλοίου να διορίσει την Clarksons ως αποκλειστικό υπεύθυνο για τη διενέργεια της δημοπρασίας.

    Η Oxygen ελέγχει συνολικά τέσσερα πλοία, που είναι τα παλιά τάνκερ της χρεοκοπημένης Omega Navigation Enterprises. Εκτός από τα Megacore Philomena, κατέχει ακόημ τα Megacore Homani (χωρητικότητας 37.000 dwt, κατασκευής 2010),  Alpine Marina (χωρητικότητας 46,200 dwt, κατασκευής 2010) και Alpine Duke (χωρητικότητας 46.100 dwt, κατασκευής 2009).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Γ. Κούστας: Δύο τράπεζες κατέχουν το 38% της Danaos. Όλες οι λεπτομέρειες

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  To deal ελληνικής ναυτιλιακής που δίνει νέα πνοή στην αγορά scrap

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Λιβανός: Διπλή επιτυχία για τη GasLog. Οι νέες συμφωνίες

     



    ΣΧΟΛΙΑ