Η Castor Maritime Inc., του Πέτρου Παναγιωτίδη, είχε συνολικά έσοδα πλοίων 11,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, σε σύγκριση με 20,4 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024, παρουσιάζονται μείωση 44,6%.

Η καθαρή ζημία ήταν 23,3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη 22,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024, ή μείωση 204,5%.

1

Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ήταν ύψους 4,9 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, σε σύγκριση με τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους 12,4 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024.

Η ζημία ανά κοινή μετοχή, ήταν 2,18 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, σε σύγκριση με 2,23 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024.

Τα προσαρμοσμένα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) ήταν 9,9 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, σε σύγκριση με 16,9 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024.

Η ρευστότητα ανήλθε στα 78,3 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Μαρτίου 2025, σε σύγκριση με 87,9 εκατομμύρια δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου 2024.

Η Castor πραγματοποίησε μερικές προπληρωμές του μακροπρόθεσμου δανείου της Toro Corp. ύψος 13.500.000 δολαρίων, 34.000.000 δολαρίων, 34.000.000 αντίστοιχα, στο πλαίσιο της προγραμματισμένης αποπληρωμής του δανείου. Στις 5 Μαΐου 2025, προπληρώθηκε το ποσό των 36.000.000 δολαρίων.

Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, η εταιρεία ολοκλήρωσε δύο πωλήσεις πλοίων και για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024, ολοκλήρωσε τρεις πωλήσεις πλοίων.

Ο κ. Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε:

«Το πρώτο τρίμηνο του 2025 παρουσίασε ένα απαιτητικό λειτουργικό περιβάλλον, με ηπιότερες συνθήκες στην αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου και μια πιο μεγάλη συνεισφορά από το επενδυτικό μας χαρτοφυλάκιο. Παρ’ όλα αυτά, η υποκείμενη απόδοσή μας παρέμεινε ανθεκτική, υποστηριζόμενη από πειθαρχημένες λειτουργίες, συνετή διαχείριση κόστους και δέσμευση για μακροπρόθεσμη αξία δημιουργίας.

Σημαντικό είναι ότι, κατά τη διάρκεια του 2025, αποπληρώθηκε με επιτυχία πλήρως το δάνειο των 100 εκατομμυρίων δολαρίων από την Toro, το οποίο χρησιμοποιήθηκε εν μέρει για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς της MPC Capital. Υποστηριζόμενο από μια ισχυρή ταμειακή θέση ύψους 78,3 εκατομμυρίων δολαρίων στις 31 Μαρτίου 2025, αυτό το επίτευγμα ενίσχυσε σημαντικά την οικονομική μας θέση, παρέχοντάς μας βελτιωμένη ευελιξία, χαμηλότερο οικονομικό κίνδυνο και μεγαλύτερη ικανότητα χρηματοδότησης μελλοντικής ανάπτυξη χωρίς τους περιορισμούς της μόχλευσης.

Κοιτώντας μπροστά, παραμένουμε σταθερά επικεντρωμένοι στην υλοποίηση των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων και στην ενεργό επιδίωξη ελκυστικών ευκαιριών εξαγορών στους τομείς της ναυτιλίας και της ενέργειας, με στόχο την προώθηση βιώσιμης, μακροπρόθεσμης ανάπτυξης.

Τα συνολικά έσοδα των πλοίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025 μειώθηκαν σε 11,3 εκατομμύρια δολάρια από 20,4 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο του 2024. Αυτή η διακύμανση οφείλεται κυρίως (i) στη μείωση των Διαθέσιμων Ημερών μας από 1.441 ημέρες στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024, σε 1.068 ημέρες στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, μετά την πώληση τεσσάρων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 30 Μαρτίου 2025, με την πώληση ενός πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην και ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο πρώτο τρίμηνο του 2025, όπως αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις εξαγορές του M/V Magic Celeste στις 16 Αυγούστου 2024, του M/V Raphaela στις 3 Οκτωβρίου 2024 και του M/V στις 24 Magic και (ii) στη μείωση των ισχυόντων ναύλων των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην..

Υπήρξε αύξηση στα έξοδα ταξιδιού στα 1,11 εκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, από 1,1 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2024, η οποία οφείλεται κυρίως στην αύξηση των λιμενικών και άλλων εξόδων, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη μείωση των προμηθειών μεσιτείας.

Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων μειώθηκαν κατά 2,4 εκατομμύρια δολάρια στα 5,7 εκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025 από 8,1 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2024, αντανακλώντας κυρίως τη μείωση των ημερών του στόλου μας σε 1,094 ημέρες το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, από 1.441 ημέρες την ίδια περίοδο του 2024».