F

Ναυτιλία

Castor Maritime (Π. Παναγιωτίδης): Τρία νέα ναυλοσύμφωνα στην αγορά ξηρού φορτίου

Castor Maritime


Τρία νέα ναυλοσύμφωνα υπέγραψε η ναυτιλιακή Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη, εν μέσω της ανόδου των ναύλων στην αγορά ξηρού φορτίου.

Η εταιρεία, που επιδόθηκε φέτος σε μπαράζ εξαγορών μεταχειρισμένων πλοίων, δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στην αγορά ξηρού φορτίου, ενώ τους προηγούμενους μήνες επεκτάθηκε και στην αγορά των τάνκερ, με την την απόκτηση επτά δεξαμενόπλοιων.

Σε ανακοίνωση της  γνωστοποίησε ότι έκλεισε συμφωνία για τη ναύλωση του kamsarmax Magic Nebula, κατασκευής 2010, με ημερήσια ναύλα 31,750 δολάρια. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 4 Σεπτεμβρίου και θα διαρκέσει έξι μήνες, με δικαίωμα επέκτασης της χρονικής διάρκειας σε οκτώ μήνες.

Η δεύτερη συμφωνία αφορά στο panamax, Magic Moon, κατασκευής 2005, το οποίο ναυλώθηκε με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 30.250 δολάρια. Η συμφωνία τέθηκε σε ισχύ στις 31 Αυγούστου και έχει διάρκεια περίπου 90 ημέρες.

Τέλος, η Castor ναύλωσε το panamax Magic Nova, κατασκευής 2010, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 32.000 δολάρια, για 70 ημέρες. Η ναύλωση ξεκινά στις 17 Σεπτεμβρίου, ενώ η συμφωνία περιλαμβάνει και εφάπαξ ακαθάριστο μπόνους έρματος ύψους 1.300.000 δολαρίων.

Σημειώνεται ότι στο τέλος Αυγούστου, η εταιρεία είχε ναυλώσει τα δύο kamsarmax Magic Perseus και Magic Thunder, για περίπου 100 ημέρες, έναντι 35.000 δολαρίων ημερησίως.

Η ανάπτυξη της ναυτιλιακής είναι ραγδαία, αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι πριν από 2,5 χρόνια, τον Φεβρουάριο του 2019 που οι μετοχές της εισήχθησαν στην αγορά Nasdaq, διέθετε στο στόλο της μόλις ένα πλοίο, το Magic P (χωρητικότητας 76.500 dwt, κατασκευής 2004), που απέκτησε έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

Η Castor κατέχει πλέον στόλο με 27 πλοία, χωρητικότητας 2,3 εκατ. dwt, που περιλαμβάνει 1 Capesize, 7 Kamsarmax και 11 Panamax bulkers, καθώς και 1 Aframax, 5 Aframax/LR2 and 2 MR1 τάνκερ.

Διαβάστε ακόμα:


ΣΧΟΛΙΑ