F

Ναυτιλία

Brave Maritime (Νίκος Βαφειάς): Δύο product tanker στο στόλο της εταιρείας – 14 νέα πλοία από τις αρχές του έτους

Νίκος Βαφειάς


Με δύο ακόμη κινήσεις στη second hand αγορά η Brave Maritime του εφοπλιστή Νίκου Βαφειά ενισχύει περαιτέρω τον στόλο της και στρέφεται στον τομέα των product tanker.

Η ναυτιλιακή έχει πραγματοποιήσει μπαράζ εξαγορών από τις αρχές του έτους εστιάζοντας, μέχρι τώρα, στην αγορά ξηρού φορτίου και στα LPG.

Σύμφωνα με την Intermodal, ο όμιλος Βαφειά προχώρησε στην εξαγορά του χωρητικότητας 50,388 dwt τάνκερ MR2, Ocean Mars, κατασκευής 2007, έναντι 9 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο πουλήθηκε σε δημοπρασία στο πλαίσιο της ρευστοποίησης του στόλου της  Xihe Group.

Επίσης, στο εβδομαδιαίο της report η Banchero Costa αναφέρει ότι η Brave Maritime εξαγόρασε και το χωρητικότητας 45,000 dwt Justice Express που κατασκευάστηκε το 2011, στην τιμή των 17 εκατ. δολαρίων.

Με τις δύο αυτές εξαγορές ο αριθμός των μεταχειρισμένων και των νεότευκτων πλοίων που έχει αποκτήσει η ναυτιλιακή από τις αρχές του έτους ανέρχεται σε 14.

Σύμφωνα με τους αναλυτές η στροφή της εταιρείας στα product tanker αποτυπώνει την πεποίθηση της ότι η συγκεκριμένη αγορά θα αρχίσει σταδιακά να ανακάμπτει.

Οι προηγούμενες κινήσεις

Εντός του 2021 o Νίκος Βαφειάς έχει εξαγοράσει πέντε μοντέρνα φορτηγά πλοία μεταφορικής ικανότητας 33,000-38,000 dwt έκαστο, κατασκευασμένα στην Ιαπωνία από το 2012 έως το 2015. Το τελευταίο handysize που συνδέθηκε με τον όμιλο του εφοπλιστή ήταν το Grace Ocean, χωρητικότητας 33,300 dwt και κατασκευής 2013.

Παράλληλα προχώρησε στην παραγγελία τριών πλοίων LPG χωρητικότητας 40.000 dwt έκαστο, eco newbuilding fully refrigerated που κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Hyundai Μipo για παράδοση το 2023.

Στα μέσα Ιουλίου η Brave Maritime, έδωσε μία ακόμη παραγγελία στο ίδιο ναυπηγείο για την κατασκευή ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς υγραερίου.

Επίσης, εξαγόρασε το aframax τάνκερ Capricorn Voyager (χωρητικότητας 104,600 dwt και  κατασκευής 2007) έναντι 16,5 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με ναυλομεσίτες. Η VV αποτιμά την αξία του στα 15,52 εκατ. δολάρια. Το πλοίο ανήκε σε ιαπωνική εταιρεία αλλά το διαχειρίζεται η Chevron.

Σε επίπεδο ομίλου ο στόλος θα αποτελείται από 84 πλοία. Εκ των οποίων 50 υγραεριοφόρα, 20 δεξαμενόπλοια, κυρίως aframax, και 13 φορτηγά πλοία.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



ΣΧΟΛΙΑ