ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε ο οίκος Allied, μέσα στο τελευταίο δωδεκάμηνο, οι Ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες, αγόρασαν συνολικά 210 πλοία, ενώ οι Κινέζοι πλοιοκτήτες ακολουθούν με 136 πλοία, οι Τούρκοι πλοιοκτήτες με 87 και οι πλοιοκτήτες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με 83 πλοία.
Οι Έλληνες εφοπλιστές διακρίνονται για τις αγορές bulk carriers τους τελευταίους 12 μήνες, καθώς έχουν αγοράσει 140 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, έναντι 60 των Κινέζων πλοιοκτητών.
Ωστόσο, οι Κινέζοι πλοιοκτήτες έχουν αγοράσει 59 δεξαμενόπλοια τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ οι Έλληνες μόνο 52 πλοία.
Διαβάστε επίσης:
Τα προσωπικά δεδομένα των επιβατών ακτοπλοΐας θα καταστρέφονται σε 60 ημέρες
O Γιώργος Οικονόμου “εισέβαλε” στην Performance Shipping – Απέκτησε το 9,5% των μετοχών
Νέες κινήσεις στο ξηρό φορτίο από τους Έλληνες εφοπλιστές – Ποιοι πούλησαν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το «τρικ με τα τάνκερ»: Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης κέρδισε το παιχνίδι των πετρελαίων
- Άδωνις Γεωργιάδης στο mononews για Τέμπη, Καρυστιανού, Σαμαρά, Τσίπρα και για την κατάσταση στα νοσοκομεία
- Το 3ο Συμπόσιο για μια νέα Ελευσίνα, επτανησιακή γιορτή στη σκιά της Ακρόπολης, το party της ART ATHINA 2025 και Breathe with Hope
- Απόβαση… στη Βρετανία: Το NBA Europe και τα 71 δισ. ευρώ που γράφουν ιστορία
