• Business

    Σε φάση δεσμευτικών προσφορών ο διαγωνισμός για την επέκταση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    ΟΛΘ


    Στην επόμενη φάση του έχει εισέλθει ο διαγωνισμός για την επέκταση του έκτου προβλήτα του ΟΛΘ, έργο προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ.

    Σύμφωνα με πληροφορίες πέντε από τους επτά συνολικά ενδιαφερόμενους φορείς – κοινοπραξίες θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές.

    Στο διαγωνισμό για την επέκταση του έκτου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον εταιρείες από την Ελλάδα, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ιταλία και την Πορτογαλία. Πρόκειται για τις: 1. EIFAGGE – TEΡNA, 2. ARCHIRODON, 3. Ένωση INTRAKAT – VITTADELLO – SALES, 4. Κοινοπραξία ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ROVER MARITIME S.L. – Χριστόφορος Κωνσταντινίδης Α.Ε., 5. Κοινοπραξία ΑΒΑΞ Α.Ε. – ETERMAR S.A. – NV BESIX SA, 6. Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΤΕΚΑΛ Α.Ε και 7. ACCIONA CONSTRUCCION.

    Το νέο έργο θα δώσει τη δυνατότητα στο λιμάνι να υποδέχεται πλοία μεγάλου βυθίσματος και χωρητικότητας, τύπου Super Post New Panamax. Υπενθυμίζεται ότι η South Europe Gateway Thessaloniki κατέβαλε 232 εκατ. για το 67% του ΟΛΘ στο πλαίσιο του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας) ελέγχεται κατά 47% από το γερμανικό επενδυτικό κεφάλαιο Deutsche Invest Equity Partners (DIEP), κατά 33% από την κινεζικών και γαλλικών συμφερόντων Terminal Link και κατά 20% από την Belterra Investments του ομίλου Ιβάν Σαββίδη.



    ΣΧΟΛΙΑ