• Business

    Σαράντης: Αύξηση πωλήσεων και κερδών στο α' τρίμηνο

    Ο αντιπρόεδρςο του Ομίλου Σαράντης, Κυριάκος Σαράντης

    Κυριάκος Σαράντης, αντιπρόεδρος του ομίλου Σαράντη


    Με αυξημένα κέρδη προ φόρων και τόκων και πωλήσεις έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2018 για τον όμιλο Σαράντης κάνοντας λόγο για ένα «δυνατό ξεκίνημα για το 2018». Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ομίλου κατά το Α’ τρίμηνο του 2018 ανήλθαν σε € 69,03 εκατ. από € 65,00 εκατ. το Α’ τρίμηνο του 2017.

    Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους € 26,09 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με € 25,99 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση κατά 0,38%.

    Οι ξένες χώρες σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 10,10% και διαμορφώθηκαν σε €42,94 εκατ. από 39,00 εκατ. που ήταν κατά το Α’ τρίμηνο του 2017.

    Επιπρόσθετα, τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 12,87% στα €6,90 εκατ. από €6,11 εκατ. και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 10,00% το Α’ τρίμηνο του 2018 από 9,41% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

    Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε € 5,44 εκατ. από € 4,94 εκατ. το Α’ τρίμηνο του 2017, αυξημένα κατά 10,17% και το περιθώριο ΕΒΙΤ ανήλθε σε 7,88% από 7,60% το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.

    Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι το συνεχώς αυξανόμενο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, που διευρύνεται ολοένα και περισσότερο με εξαγορές αναγνωρισμένων εμπορικών σημάτων, σε συνδυασμό με την αποτελεσματική στρατηγική, υποστηρίζει την περαιτέρω επέκταση του Ομίλου στην περιοχή όπου δραστηριοποιείται καθώς και σε νέες αγορές.

    Σε κάθε μία από τις αγορές του, ο Όμιλος είναι σωστά τοποθετημένος με προγραμματισμένα νέα προιοντικά λανσαρίσματα και έτοιμος να αξιοποιήσει τις δυνατότητές του πίσω από την εμπορική στρατηγική, την αποδοτικότητα της παραγωγής και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα.

    Την ίδια στιγμή, ο Όμιλος αναπτύσσει το πλάνο του για να εκμεταλλευτεί τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζουν οι νέες εξαγορές, τόσο στις υπάρχουσες χώρες όσο και σε νέες αγορές, οδηγώντας έτσι σε μια νέα πολλά υποσχόμενη εποχή”.

    Κοιτάζοντας μπροστά, ο Όμιλος συνεχίζει να είναι επικεντρωμένος σε στοχευμένες επενδύσεις που αφορούν στην ανάπτυξη των προϊόντων του και στην δημιουργία συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, με στόχο την επιτάχυνση των πωλήσεων του σε υπάρχουσες και νέες αγορές και την βελτίωση των περιθωρίων κέρδους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σαράντης: Αύξηση 16,78% στα καθαρά κέρδη του 2017, στα €39,66 εκ. τα κέρδη EBITDA

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Mega deal για την Σαράντης: Εξαγόρασε την Ergopack

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σαράντης: Στις 27/4 η Γενική Συνέλευση με επίκεντρο το split της μετοχής



    ΣΧΟΛΙΑ