• Business

    Σ. Παληός: Ναύλωση πλοίου της Diana Containerships σε γερμανική εταιρεία

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Στην Hapag-Lloyd AG, με έδρα το Αμβούργο, ναυλώθηκε το post-panamax March (χωρητικότητας 5.576 teu, κατασκευής 2004), ιδιοκτησίας της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Containerships (συμφερόντων του Συμεών Παληού), όπως ανακοίνωσε η τελευταία.

    Το πλοίο ναυλώθηκε μέσω θυγατρικής της Diana για περίοδο 9 με 14 μηνών έναντι 1 δολαρίου ημερησίως για τις πρώτες 15 μέρες της ναύλωσης (αρχής γενομένης από τις 23 Φεβρουαρίου) και 6.850 δολαρίων ημερησίως για το υπόλοιπο διάστημα της ναύλωσης.

    Σύμφωνα με την Diana Containerships, τα έσοδα που θα αποκομίσει από τη ναύλωση του πλοίου ανέρχονται κατ’ ελάχιστον σε 1,75 εκατομμύρια δολάρια.

    Σημειωτέον ότι ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 12 containerships, και ειδικότερα έξι post-panamax και ισάριθμα panamax.

    Πρόκειται για άλλη μία επικερδή συμφωνία για εταιρεία του ομίλου Diana, καθώς πριν από λίγες μέρες η Diana Shipping ανακοίνωσε τη ναύλωση του πλοίου Dione (χωρητικότητας 75.172 dwt, κατασκευής 2001) στην Caravel Shipping Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ.

    Η συμφωνία αυτή ήταν η τέταρτη μέσα σε διάστημα μικρότερο των δέκα ημερών. Πριν από λίγες μέρες η εταιρεία ανακοίνωσε πως, μέσω μιας θυγατρικής της, συνήψε συμφωνία ναύλωσης για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Seattle (χωρητικότητας 179.362-dwt και κατασκευής 2011) με την εταιρεία Koch Shipping Pte. Ltd. από τη Σιγκαπούρη, έναντι 11.700 δολαρίων ημερησίως.

    Ακόμα, στα τέλη Ιανουαρίου η εταιρεία είχε ανακοινώσει την επέκταση της χρονοναύλωσης του πλοίου Baltimore (χωρητικότητας 177.243-dwt, κατασκευής 2005) από την Cargill International για χρονικό διάστημα 13-16 μηνών, με τους ημερήσιους ναύλους να κυμαίνονται στα 11.300 δολάρια.

    Παράλληλα, η ναυτιλιακή είχε ανακοινώσει τη σύναψη συμφωνίας με τη Noble Resources International για τη χρονοναύλωση του πλοίου Arethusa (χωρητικότητας 73.593-dwt, κατασκευής 2007) έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως, για περίοδο 10-14 μηνών. Η περίοδος ναύλωσης έχει ξεκινήσει από τις 23 Ιανουαρίου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Παραμένουν χωρίς ναύλωση τα πέντε νεότευκτα πλοία της Costamare

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Μειωμένα, αλλά ανώτερα των προσδοκιών τα κέρδη της Navios Acquisition στο δ’ τρίμηνο 2016

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Βενιάμης: Άνοιξε ο δρόμος για μια ακόμα θητεία στην προεδρία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών



    ΣΧΟΛΙΑ