• Business

    ΟΤΕ: Πού στοχεύει με την απόσχιση κλάδων και τη δημιουργία τριών θυγατρικών η διοίκηση του Μιχάλη Τσαμάζ

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    ΟΤΕ: Στις 19/7 η ακύρωση και διαγραφή 3,47 εκατ. μετοχών

    Μιχάλης Τσαμάζ, επικεφαλής ΟΤΕ


    Στη μείωση του λειτουργικού κόστους του ΟΤΕ στοχεύει η απόσχιση των κλάδων Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service), Καταστημάτων (Shops) και Τεχνικών Υπηρεσιών Πεδίου (Technical Field Operations) και η δημιουργία των 3 θυγατρικών που δρομολογεί η διοίκηση του ομίλου.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΤΕ Μιχάλη Τσαμάζ, το λειτουργικό κόστος της εταιρείας παραμένει υψηλό, επηρεάζοντας τις τιμές των υπηρεσιών (ως πρώην μονοπώλιο ο ΟΤΕ ρυθμίζεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών).

    «Για να παραμείνουμε βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί, θα πρέπει για άλλη μία φορά να αλλάξουμε. Να γίνουμε πιο ευέλικτοι, να μειώσουμε το κόστος μας και να δημιουργήσουμε νέες πηγές εσόδων για τον Όμιλο» έχει επισημάνει στην πρώτη του σχετική με τις αλλαγές ενημέρωση των εργαζομένων, τον περασμένο Ιανουάριο προσθέτοντας: «Είναι θέμα βιωσιμότητας να απαντήσουμε στην πρόκληση ενός ψηφιακού παίκτη ευέλικτου και με χαμηλό λειτουργικό κόστος, που θα κάνει την είσοδό του στην ελληνική αγορά και θα διεκδικήσει τα μερίδια αγοράς μας, ενώ τα έσοδά μας από τις παραδοσιακές υπηρεσίες (φωνή, SMS) μειώνονται».

    Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και εθελουσία έξοδο με το πρώτο νούμερο που έχει γίνει γνωστό από πληροφορίες να αναφέρει ότι θα αφορά δυνητικά 1.000 εργαζόμενους.

    Επίσης, σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΤΕ, οι θυγατρικές εταιρείες κερδίζουν μεγαλύτερη ευελιξία, ανεξαρτησία και αυτονομία εντός του Ομίλου, μπορούν να επικεντρωθούν στο αντικείμενό τους και στις ανάγκες της συγκεκριμένης αγοράς τους, εστιάζοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν με βάση τις ιδιαίτερες και ξεχωριστές ανάγκες τους. Ακόμη, έχουν την ευκαιρία να αναζητήσουν τρόπους και δυνατότητες ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τους με την πώληση υπηρεσιών σε τρίτους συμβάλλοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους της κύριας δραστηριότητας της εταιρείας.



    ΣΧΟΛΙΑ