• Business

    Πλαίσιο: Τζίρος 470 εκατ. ευρώ με ώθηση από τις λευκές συσκευές

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    • Άννα Διανά
    Κωνσταντίνος Γεράρδος, Αντιπρόεδρος & CEO Πλαίσιο

    Κωνσταντίνος Γεράρδος, Αντιπρόεδρος & CEO Πλαίσιο


    Με ανάπτυξη που φτάνει σχεδόν το διψήφιο ποσοστό κινήθηκαν οι πωλήσεις της αλυσίδας Πλαίσιο το 2023.

    Η εταιρεία της οικογένειας Γεράρδου, όπως αναφέρουν στο mononews πηγές κοντά στη διοίκηση είχε μια καλή χρονιά πέρυσι με ανάπτυξη τζίρου αλλά και όγκου.

    Οι πωλήσεις εκτιμάται ότι ξεπερνούν τα 470 εκατ. ευρώ από 434,68 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος της το 2022.

    Η στρατηγική στην οποία εστίασε η διοίκηση του Πλαισίου κάνοντας την επέκταση στις οικιακές συσκευές το 2019 φαίνεται να αποδίδει. Ποσοστό μεγαλύτερο από το 15% του τζίρου της Πλαίσιο προέρχεται από την πώληση των λευκών συσκευών. Και μάλιστα όταν τα προϊόντα αυτά διατίθενται μόλις από το 40% του δικτύου της.

    Ισχυρή θέση στην αγορά ηλεκτρικών συσκευών

    Οι οικιακές συσκευές ήταν ο «πρωταγωνιστής» της ανάπτυξης και το 2022 αφού ήταν η κατηγορία που αναπτύχθηκε με τον υψηλότερο ρυθμό, καθώς αυξήθηκε κατά 25%, εισφέροντας περί το 12% του συνολικού τζίρου.

    Στις προθέσεις της εταιρείας είναι η αύξηση των σημείων πώλησης από τα 10 καταστήματα που βρίσκει σήμερα κανείς τις λευκές συσκευές ενώ η διοίκησή της ποντάρει και στην πιστή πελατειακή βάση που διαθέτει και  η οποία τροφοδοτεί τη συγκεκριμένη κατηγορία και μέσα από το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων.

    Στην κατεύθυνση αυτή η εταιρεία ήδη υλοποιεί επενδυτικό πλάνο για την ισχυροποίηση των logistics, που αποτελούν την αιχμή του δόρατος για το retail.

    Ο όμιλος έχει δρομολογήσει επενδύσεις ύψους 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2023-2026 με τα 14 εκατ. ευρώ να αφορούν στις υποδομές logistics με νέα γενιάς πλατφόρμα e-commerce και τα υπόλοιπα στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων. Η στρατηγική ανάπτυξης εκτός από την ισχυροποίηση των logistics με ενίσχυση σε μεγάλη κλίμακα και με χαμηλό κόστος ανά παραγγελία για οικιακές συσκευές, έμφαση στο slot delivery και small parcel, εστιάζεται και στις πωλήσεις B2B, οι οποίες το 2022 έφτασαν στα 229,5 εκατ. ευρώ από 215,5 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

    Οι πυλώνες ανάπτυξης

    Οι πυλώνες στους οποίους εστιάζει η Πλαίσιο, υπό τον Κωνσταντίνο Γεράρδο αντιπρόεδρο και CEO, όπως έχουν παρουσιαστεί, από την εταιρεία είναι:

    Personalization: Η πελατοκεντρική στρατηγική αποτελεί προτεραιότητα για την Πλαίσιο.

    Νέα καταστήματα: Σχεδιάζεται το άνοιγμα νέων καταστημάτων με πιο έντονους ρυθμούς απ’ ότι στο παρελθόν.

    Ενίσχυση του e commerce: Σχεδιάζονται επενδύσεις σε νέας γενιάς πλατφόρμας για το e commerce, το οποίο πλέον έχει σταθεροποιηθεί μετά την περίοδο του Covid με τη συνεισφορά του στον τζίρο της Πλαίσιο να φτάνει στο 14% το 2022. Έχει σταθεροποιηθεί και λόγω των επενδύσεων στα logistics, αλλά και όταν ανοίγεις ένα φυσικό κατάστημα ενισχύεται και το ηλεκτρονικό. Νέας γενιάς πλατφόρμα e commerce που επιτρέπει το personalization αλλά και τη συνύπαρξη B2B2.

    Εργαζόμενοι: Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό επενδύοντας στην εκπαίδευση. Το 2022 λόγω της συστηματικής εκπαίδευσης 163 άτομα μετακινήθηκαν σε υψηλότερες θέσεις ενώ το 2023 έγινα 149 προαγωγές εργαζόμενων σε νέες θέσεις διοίκησης μέσω του συστήματος εσωτερικής ανέλιξης του Πλαισίου.

    Επενδύσεις για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ήδη έχουν εγκατασταθεί φωτοβολταΪκά στην οροφή του logistics center στην Μαγούλα, ισχύος 900 kW που καλύπτουν   το 48% των ενεργειακών αναγκών των Logistics. Το ύψος της επένδυσης ήταν στα 450.000 ευρώ ενώ σχεδιάζεται και η αλλαγή του στόλου σε υβριδικά οχήματα, καθώς και η μείωση κατά 25% συνολικά της κατανάλωσης.

    Διαβάστε επίσης

    Στα… τυφλά ο ισολογισμός της Αvramar

    Σούπερ μάρκετ: Πώς θα διαμορφωθούν οι τιμές στα ράφια μετά τον «κόφτη» στις προσφορές

    Τι προβλέπουν οι υπουργικές αποφάσεις για τον κόφτη στις προσφορές και τη μείωση των τιμών στα βρεφικά γάλατα



    ΣΧΟΛΙΑ