• Business

    Πήτερ Γεωργιόπουλος: Οι επόμενες κινήσεις της Gener8 Maritime

    πητερ γεωργιοπουλος

    Πήτερ Γεωργιόπουλος, εφοπλιστής Aegean Marine Petroleum Network


    Πασίγνωστος για την έντονη δραστηριότητα του στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων και την ικανότητα του να κλείνει μεγάλα deals, ο εφοπλιστής Πήτερ Γεωργιόπουλος επισημαίνει ότι η Gener8 Maritime θα ήθελε να αγοράσει ένα μεγάλο στόλο.

    Kατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης που είχε με τους αναλυτές με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου της Gener8, ο ισχυρός άνδρας της ναυτιλίας τόνισε: “Αν με ρωτήσετε αν προτιμώ να ξοδέψω ένα δολάριο για να αγοράσω νέο πλοίο ή για να αγοράσω πίσω τις μετοχές της εταιρίας μου στις τιμές που διαπραγματεύεται, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα να ξοδέψω χρήματα για την αγορά ιδίων μετοχών.”

    Πήτερ Γεωργιόπουλος, ετών 54. Εφοπλιστής.
    Πήτερ Γεωργιόπουλος, ετών 54. Εφοπλιστής.

    Παράλληλα, πρόσθεσε: “Γνωρίζετε ότι μου αρέσει να κλείνω συμφωνίες και θα ήθελα να αγοράσω ένα μεγάλο στόλο. Νομίζω, ωστόσο, ότι αν συγκεντρώσουμε πολλές από τις μετοχές μας μέσω των αγορών που πραγματοποιούμε θα είναι ένας καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιήσουμε τα διαθέσιμα μας.”

    Μιλώντας στους αναλυτές για τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου υποστήριξε ότι ην ώρα που άλλοι χρειάζεται να εκσυγχρονίσουν το στόλο τους, η Gener8 επενδύει στην ανάπτυξη.

    Ήδη από τις αρχές του έτους του έχει παραλάβει επτά νεότευκτα πλοία VLCC, ενώ παγκοσμίως έχουν συνολικά παραδοθεί δέκα. Ο Πήτερ Γεωργιόπουλος υπογραμμίζει ότι οι τιμές των δεξαμενόπλοιων, τόσο των καινούργιων όσο και των μεταχειρισμένων, βρίσκονται σε καλύτερα επίπεδα, ωστόσο ξεκαθαρίζει που θα ξοδέψει τα κεφάλαια του.

    tanker

    Αν κάποιος έχει διαθέσιμα κεφάλαια, θα έπρεπε να αγοράσει μεταχειρισμένα πλοία στην παρούσα φάση και να διαθέσει 25% των μετρητών του σε επιστροφές κεφαλαίων”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

    Αυτή την εβδομάδα, η Gener8 ανακοίνωσε ότι τα κέρδη πρώτου τριμήνου ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,76 δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν κέρδη ανά μετοχή 0,67 δολάρια, επισημαίνει ο αναλυτής Doug Mavrinac της Jefferies.

    Στο μεταξύ, ο πλοιοκτήτης αναμένει την παραλαβή εννέα ακόμη VLCC για αυτή τη χρονιά και δύο για τους πρώτους μήνες του 2017.

    Αναζητούμε ευκαιρίες

    Tην ώρα που η spot αγορά παραμένει ισχυρή, ο Γεωργιόπουλος αναφέρει ότι η εταιρία του παρακολουθεί συνεχώς τις ευκαιρίες που δημιουργούνται. “Τυπικά αυτή την εποχή του χρόνου οι ναύλοι είναι περιορισμένοι εν όψει του καλοκαιριού, ωστόσο, παρακολουθούμε τις εξελίξεις και αν δούμε επίπεδα που τα θεωρούμε συμφέροντα κατά την περίοδο που προσφέρονται, θα δράσουμε ανάλογα”, επισημαίνει.

    “Ωστόσο, προς το παρόν δεν έχουμε δει κάτι ενδιαφέρον, βλέπουμε το όφελος από τα νεότευκτα πλοία και ακόμη και τα παλαιότερα πλοία πηγαίνουν καλά, και έτσι είμαστε υπομονετικοί”.

    Σύμφωνα με την Clarksons Platou Securities, η ναύλωση ενός πλοίου VLCC για δύο χρόνια πραγματοποιείται στην τιμή των 39.000 δολαρίων αυτή την εβδομάδα, αρκετά χαμηλότερα από τα 50.000 δολάρια ημερησίως που ήταν η τιμή τον Ιανουάριο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/ch-ikonomou-nees-business-tou-nearou-efoplisti/45300



    ΣΧΟΛΙΑ