F

Business

Ποια ελληνική ναυτιλιακή απέκτησε το μοντέρνο panamax της Jinhui

jinhui

Mr. Ng Kam Wah Thomas, γενικός διευθυντής και αντιπρόεδρος της Jinhui Shipping and Transportation


Ένα φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου πούλησε η Jinhui Shipping & Transportation σε ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων, στα πλαίσια της διαδικασίας εκκαθάρισης των περιουσιακών της στοιχείων. Μάλιστα, το εν λόγω φορτηγό πλοίο είναι ένα από τα πιο μοντέρνα που διαθέτει στο στόλο της, καθώς κατασκευάστηκε το 2011.

Το mononews.gr ήρθε σε επικοινωνία με την ελληνική ναυτιλιακή Fundador Compania Naviera – η οποία έχει έδρα τον Πειραιά – και επιβεβαίωσε πως αυτή είναι η εταιρεία που εξασφάλισε  το χωρητικότητας 75.000-dwt φορτηγό πλοίο τύπου panamax Jin Chao, στην τιμή των 12,8 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο αυτό είχε κατασκευαστεί πέντε χρόνια πριν στα ναυπηγεία Sasebo στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας.

Η Jinhui αναμένεται να ολοκληρώσει την παράδοση του Jin Chao στη Fundador από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου του 2016. Παράλληλα, η εισηγμένη στο Όσλο και το Χονγκ Κονγκ ναυτιλιακή αναμένεται να καταγράψει απώλειες (μετά δαπανών) ύψους 8,7 εκατ. δολαρίων από την πώληση του πλοίου αυτού.

Την ίδια στιγμή, τα κέρδη που θα προκύψουν από την πώληση του Jin Chao θα διατεθούν για την εξόφληση της υποθήκης του πλοίου ενώ μέρος τους θα αποτελέσει γενικό κεφάλαιο κίνησης.

jinhui
Το φορτηγό πλοίο Jin Chao της ναυτιλιακής Jinhui

Στελέχη της ναυτιλιακής από το Χονγκ Κονγκ προχώρησαν σε δηλώσεις σχετικά με την πώληση του Jin Chao στην ελληνική εταιρεία. Συγκεκριμένα, «Η διοίκηση θεωρεί πως η πώληση αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία να ενισχύσει τόσο το κεφάλαιο κίνησης όσο και τη ρευστότητά της».

Όμως, η πώληση του εν λόγω φορτηγού πλοίου στη Fundador δεν είναι η μοναδική στην οποία προχώρησε η Jinhui φέτος. Το Jin Chao για την ακρίβεια αποτελεί το έβδομο πλοίο που πούλησε η εταιρεία μέχρι σήμερα μέσα στο έτος. Πιο αναλυτικά, νωρίτερα μέσα στο μήνα πούλησε τα χωρητικότητας 61.000-dwt φορτηγά πλοία τύπου supramax Jin Han (κατασκευής 2011) και Jin Ming (κατασκευής 2010) στην εταιρεία Tufton Oceanic στην τιμή των 14,5 και 13,5 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα.

Παράλληλα, όπως έγραφε τον Σεπτέμβριο το mononews.gr, η Jinhui είχε πουλήσει το χωρητικότητας 48.220-dwt φορτηγό πλοίο Jin Bi (έτος κατασκευής 2000) έναντι 3,5 εκατ. δολαρίων στη ναυτιλιακή Gelico Shipping, μία εταιρεία που, σύμφωνα πάντα με την Jinhui, έχει την έδρα της στη Λιβερία, όμως ελέγχεται από οικογένεια με έδρα την Ελλάδα.

Το Jin Bi αποτελούσε το τελευταίο φορτηγό πλοίο τύπου handymax της εισηγμένης στο Χονγκ Κονγκ και το Όσλο Jinhui, η οποία, όπως συμβαίνει αυτή την περίοδο με τους περισσότερους παίκτες στην αγορά ξηρού φορτίου, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρές ζημίες, καθώς ανακοίνωσε νωρίτερα τον Σεπτέμβριο απώλειες ύψους 39,1 εκατ. δολαρίων στα αποτελέσματά της για το πρώτο μισό του 2016.

Ωστόσο, η Jinhui δεν παύει να αποτελεί μια από τις πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο, ενώ διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους φορτηγών πλοίων τύπου supramax (συγκεκριμένα διαθέτει 28 πλοία τέτοιου τύπου) που βρίσκονται στο νερό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

http://www.mononews.gr/apo-ta-logia-stin-praxi-epektini-ton-stolo-tis-seanergy-tou-v-resti/77108


ΣΧΟΛΙΑ