Business

Π. Τσινάβος: Η Κρι Κρι είναι έτοιμη για κάθε είδους Brexit

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΡΙ ΚΡΙ, Παναγιώτης Τσινάβος


Έτοιμη να αντιμετωπίσει την πιθανότητα του Brexit είναι η Κρι Κρι, η οποία εξάγει μεγάλο μέρος των προϊόντων της στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Όπως αναφέρει στο mononews.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ακριτικής γαλακτοβιομηχανίας, Παναγιώτης Τσινάβος, η Κρι Κρι έχει προετοιμαστεί στο μέτρο του εφικτού, έχοντας «στήσει» ήδη τους μηχανισμούς εκείνους που θα της επιτρέψουν να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όπως είναι η σύσταση ΑΦΜ και η δυνατότητα εκτελωνισμού.

Παράλληλα, αυτό το διάστημα στέλνει όσο περισσότερα εμπορεύματα μπορεί στην αγγλική αγορά, σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει αρκετά αποθέματα για να τροφοδοτεί τους πελάτες της για μεγάλο διάστημα. Και τούτο διότι ακόμη δεν είναι σαφές αν η Βρετανία θα αποχωρήσει με συμφωνία ή χωρίς συμφωνία από την Ευρωπαϊκή Ένωση και πώς θα λειτουργήσουν σε κάθε περίπτωση οι αλυσίδες εφοδιασμού και οι μηχανισμοί εισαγωγής προϊόντων από άλλες χώρες. Γι’ αυτό και οι έμποροι λαμβάνουν μέτρα όπως η αύξηση του διαθέσιμου στοκ, ώστε να μη μείνουν τα ράφια τους χωρίς προϊόντα μέχρι να αποσαφηνιστεί η κατάσταση.

Ερωτώμενος για τη πιθανότητα δημιουργίας μονάδας παραγωγής στην Αγγλία, ο κ. Τσινάβος ξεκαθαρίζει πως είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται στην παρούσα φάση.

Αντίθετα, τονίζει πως σε περίπτωση που προκύψει ένα «σκληρό Brexit», θα μπορούσε να διερευνήσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με τοπικά εργοστάσια.

«Παίρνουμε μέτρα κυρίως για την πιθανότητα να δυσκολέψουν οι εισαγωγές. Ούτε καν σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε εργοστάσιο στην Αγγλία», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Ο επικεφαλής της Κρι Κρι υπογραμμίζει πάντως πως δεν περιμένει να συμβεί κάτι ακραίο και εκτιμά πως στο τέλος της μέρας θα επικρατήσει η λογική, αφού τα συμφέροντα της Ευρώπης και της Αγγλίας είναι κοινά. Ειδικά στον τομέα των γαλακτοκομικών, θεωρεί πως λόγω της μεγάλης εξάρτησης της αγγλικής αγοράς από τις εισαγωγές, θα υπάρξει ένα ήπιο BREXIT, χωρίς προβλήματα δασμών ή ποσοστώσεων.

Η Κρι Κρι διαθέτει ισχυρή παρουσία στο Ηνωμένο Βασίλειο στην κατηγορία του γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας, ενώ παράλληλα διαθέτει και τα επώνυμα γιαούρτια της, αξιοποιώντας την πολύ καλή σχέση που έχει με τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, μεταξύ των οποίων είναι οι Waitrose, Tesco, ASDA, Marks & Spencer, Sainsbury’s και Aldi.

Να σημειωθεί πως οι εξαγωγές καταλαμβάνουν το 40% των συνολικών πωλήσεων της βορειοελλαδίτικης εταιρείας, ενώ το γιαούρτι αποτελεί το δυνατό χαρτί του ομίλου, συνεισφέροντας το 70% των εσόδων.

«Θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε στην παγκόσμια αγορά του αυθεντικού γιαουρτιού», είχε δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν ο κ. Τσινάβος, προσθέτοντας πως υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες ανάπτυξης στο εξωτερικό, καθώς μόνο στην Ευρώπη η αγορά του ελληνικού γιαουρτιού ανέρχεται στο 1 δισ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θα εκπλαγείτε αν μάθετε τι θα τρώνε οι Βρετανοί στην περίπτωση ενός «άτακτου» Brexit

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι σχέση έχουν τα αρνίσια παϊδάκια με το Brexit;