• Business

    ΟΠΑΠ: Στρατηγική ανάπτυξη για το β΄εξάμηνο του 2023 – Τι σχεδιάζει για Free2Play, Lotto, PameStoixima

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ

    Γιαν Κάρας, CEO ΟΠΑΠ


    Με άξονα την πελατοκεντρική προσέγγιση, στρατηγική του ΟΠΑΠ για το β ‘ εξάμηνο του 2023 είναι να αξιοποιήσει τη συλλογή δεδομένων από τις δραστηριότητες  του διαδικτύου, των VLTs και του επίγειου δικτύου και να αναπτύξει τα παιχνίδια του ώστε να αυξηθεί η συμμετοχή των πελατών του και να γίνουν πιο αποδοτικά.

    Δίνοντας έμφαση στην περισσότερη κοινωνική αλληλεπίδραση και ανταλλαγής εμπειριών με άλλους, περισσότερη διασκέδαση, περιεχόμενο και ψυχαγωγία προσφέροντας εμπειρίες που πέρα από στοιχηματισμό, περισσότερη εξατομικευμένη εμπειρία και ενίσχυση της αφοσίωσης του πελάτη, ο ΟΠΑΠ σχεδιάζει ανανεώσεις παιχνιδιών, νέες πλατφόρμες και ενδυνάμωση της ψηφιακής εμπειρίας.

    Πιο συγκεκριμένα, οι πιο σημαντικές μας εμπορικά προτεραιότητες για το 2ο εξάμηνο του 2023, σύμφωνα με την εξαμηνιαία οικονομική του έκθεση, είναι:

    Προσφορά αθλητικού στοιχηματισμού (sportsbook): μια νέα ανταγωνιστική πρόταση με μια ευρεία ποικιλία πρόσθετων νέων χαρακτηριστικών και βελτιώσεων που συνοδεύεται από μια καινούργια πλατφόρμα με καινοτόμο παικτική εμπειρία και απλή, γρήγορη πλοήγηση.

    Προσφορά iLottery:  Στόχος να γίνει το opaponline.gr ένας ψηφιακός κόμβος ψυχαγωγίας για όλους και για κάθε μέρα. Μέσα από αυτό, αποκλειστικά
    αριθμολαχεία θα προσφέρουν διασκεδαστικούς τρόπους παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών Free2Play, με πολλές δυνατότητες προώθησης των κοινωνικών συνδέσεων, καθώς και γραφικά στοιχεία γρήγορου παιχνιδιού με χαρακτηριστικά έμπνευσης και αφοσίωσης.

    Διατήρηση της ισχυρής θέσης  στο επίγειο δίκτυο: Στόχος να διατηρήσει την ισχυρή του θέση στο επίγειο δίκτυο και να διερευνήσει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσα από την περαιτέρω αναβάθμιση των εμπειριών ψυχαγωγίας από τα τυχερά παιχνίδια και από τη βελτίωση των ψηφιακών εμπειριών των πελατών του. Θα εξελίξει περαιτέρω την εμπειρία μέσα στα πρακτορεία  ως προσιτοί προορισμοί ψυχαγωγίας χωρίς τη χρήση χαρτιού ή μετρητών προσδίδοντας μία νέα ψηφιακή αίσθηση σε αυτό.

    Στόχος είναι να προσφέρει ένα νέο ψηφιακό και ανταποδοτικό ταξίδι του πελάτη καθιερώνοντας την εφαρμογή OPAP Store.

    Συγκεκριμένα, οι πιο σημαντικές εμπορικά προτεραιότητες για το 2ο εξάμηνο του 2023 θα είναι:

    Το Lotto μετατρέπεται πλήρως σε παιχνίδι με ετήσια καταβολή κερδών προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους νέους και γυναίκες.

    – Οι επιβραβεύσεις ΟΠΑΠ κινούνται σε νέο επίπεδο με άμεσες ανταμοιβές βασισμένες στη συμπεριφορά των πελατών, εισάγοντας επίσης ανταμοιβές σε πραγματικό χρόνο.

    Καθιέρωση του παιχνιδιού Free2Play με κέρδη αξίας € 100.000 σε καθημερινή βάση, ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα των πρακτορείων του.

    Ανάπτυξη του Scratch ως πρόταση δώρου που ξεκίνησε τα Χριστούγεννα

    Βελτίωση της πρότασης PameStoixima με νέα στοιχεία κοινωνικοποίησης που προσφέρουν επίσης προηγμένες δυνατότητες εξαργύρωσης.

    Διερεύνηση τεχνολογικών δυνατοτήτων

    Η τεχνολογία στηρίζει τη δραστηριότητα της εταιρείας  και  θα αναπτυχθεί περαιτέρω στις τρεις ακόλουθες στρατηγικές περιοχές:

    Πελάτες: νέες πλατφόρμες παιχνιδιών, ενισχυμένη αφοσίωση χρηστών, εξέλιξη του ψηφιακού κόσμου έρχονται για τους πελάτες μας.

    – Δίκτυο: Βελτιωμένη συνδεσιμότητα και ροή (streaming) για καλύτερη οπτικοακουστική εμπειρία (εξέλιξη ψηφιακής σήμανσης, νέοι εκτυπωτές τερματικού Apollo, αναβάθμιση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, εμπλουτισμός OPAPNET).

    – Άνθρωποι: Αναβάθμιση των δεξιοτήτων των ανθρώπων του, αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες και βελτιώνοντας τις διαδικασίες που οδηγούν σε έναν πιο παραγωγικό χώρο εργασίας.

    Η πορεία το πρώτο εξάμηνο

    Η βελτιωμένη απόδοση στο πρώτο εξάμηνο του 2023, τόσο σε επίπεδο Ομίλου όσο και σε επίπεδο εταιρείας, όσον αφορά τα Καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR), τα Καθαρά έσοδα από παιχνίδια (NGR) και τα Κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη οργανική ανάπτυξη, κυρίως λόγω των ισχυρών επιδόσεων του online καναλιού διάθεσης των παιχνιδιών αλλά και την ανεπηρέαστη πλέον από τον κορωνοϊό (COVID‐19) επίδοση του επίγειου δικτύου διανομής.

    Η αυξημένη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών σε Ελλάδα και Κύπρο αντανακλάται επίσης στην κερδοφορία του Ομίλου και της Εταιρείας, η οποία έχει περαιτέρω ενισχυθεί από τα χαμηλότερα χρηματοοικονομικά έξοδα λόγω της μειωμένης μόχλευσης.

    Τα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο2023 ανήλθαν σε €224,4εκ. έναντι €167,2εκ. το α΄ εξάμηνο 2022 αυξημένα κατά 34,2% ήκατά 18,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση. Το β’ τρίμηνο 2023 τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε €106,4εκ. αυξημένα κατά 34,8% ή αυξημένα κατά 12,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ως αποτέλεσμα του αυξημένου κόστους λειτουργίας και των μειούμενων χρηματοοικονομικών εξόδων.

    Επαναγορά μετοχών

    Ο ΟΠΑΠ, αντανακλώντας την καλή πορεία των μεγεθών του και της ισχυρής ρευστότητάς του, σκοπεύει να διευρύνει την πολιτική του για την ανταμοιβή των μετόχων, υιοθετώντας πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, πλέον της καταβολής του μέγιστου δυνατού μερίσματος, χρηματοδοτούμενο από πλεονάζουσα ρευστότητα, ενώ το επιτυχημένο 5ετές Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος φτάνει στην προγραμματισμένη λήξη του.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο, σε συνέχεια της απόφασης της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης, αποφάσισε να πραγματοποιήσει πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών ύψους έως και 150 εκατ. ευρώ, έως το τέλος του 2024. Το ακριβές ποσό και ο χρόνος εκτέλεσης θα εξαρτηθούν από τις συνθήκες της αγοράς και της οικονομίας.

    Διαβάστε επίσης:

    ΟΠΑΠ: Οι όροι του προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών

    ΥΠΕΝ-ερανιστικό νομοσχέδιο: Υπαίθρια πάρκινγκ, data centers, πλωτά αιολικά κλπ

    Πέτρος Τζαννετάκης (Motor Oil): Από την απόφαση της DGComp και την υποστήριξη που θα λάβουμε εξαρτάται το FSRU



    ΣΧΟΛΙΑ