• Το νέο κατάστημα Ikea στο Veliko Tarnovo

    Το νέο κατάστημα Ikea στο Veliko Tarnovo

    Business

    Όμιλος Fourlis: Τρίποντο στην ανάπτυξη με νέα καταστήματα Ikea, Intersport και Holland & Barrett

    • NewsRoom

    Σε δυναμική ανάπτυξη μέσω νέων καταστημάτων και για τα τρία βασικά brands που εκπροσωπεί (IKEA, Intersport και Holland & Barrett) στοχεύει ο Όμιλος Fourlis, συνεχίζοντας τη σταθερή πορεία εξέλιξης και ανάπτυξης που ακολουθεί εδώ και 75 χρόνια.

    Ως ένας από τους μεγαλύτερους εμπορικούς ομίλους διαρκών καταναλωτικών αγαθών στη χώρα, με παρουσία, εκτός συνόρων, στις αγορές της Κύπρου, της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, ο Όμιλος Fourlis δεν στοχεύει μόνο στην επέκταση του δικτύου των καταστημάτων του, αλλά και στη βελτιστοποίηση του δικτύου για όλα τα brands του Ομίλου, με στόχο την καλύτερη δυνατή κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών μέσα από το τρίπτυχο «οικιακός εξοπλισμός-αθλητική ένδυση-υπόδυση και ευεξία» που αποτελεί και το βασικό προϊοντικό του μείγμα.

    ΙΚΕΑ

    Σε ό,τι αφορά τα καταστήματα IKEA, o Όμιλος ακολουθεί με συνέπεια τη στρατηγική του για την αναδιαμόρφωση και τη βελτιστοποίηση του δικτύου των καταστημάτων του δημοφιλούς brand.

    Τον Νοέμβριο του 2023 άνοιξε ένα ακόμα κατάστημα στο Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας, ενώ μέσα στο 2024 θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα ΙΚΕΑ μεσαίου μεγέθους στην Πάτρα.

    Επιπρόσθετα, αρχές του 2025 θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα ΙΚΕΑ επίσης μεσαίου μεγέθους στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ το 2027 θα είναι σε λειτουργία και άλλο ένα κατάστημα ΙΚΕΑ στο Ελληνικό.

    Σύντομα δε θα λειτουργήσει πλήρως το νέο retail hub στο IKEA Αεροδρομίου Αθηνών, το οποίο, εκτός του ΙΚΕΑ, θα φιλοξενήσει κι άλλα καταστήματα λιανικής του Ομίλου, εκ των οποίων ένα κατάστημα INTERSPORT και ένα HOLLAND & BARRETT.

    Το Ikea στο Verniko Tarrnovo

    Μέσα από τη συνεχή επαφή του με το καταναλωτικό κοινό, το brand IKEA αποσκοπεί στο να αφουγκράζεται τις ανάγκες και να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Τα νέα καταστήματα έχουν στόχο να προσφέρουν μια ιδιαίτερη αγοραστική  εμπειρία στον καταναλωτή και τα καταστήματα νεας γενιάς διευκολύνουν την καθημερινότητα του καταναλωτή προσφέροντας μια ευρεία προϊοντική γκάμα στα αστικά κέντρα.

    Την ίδια στιγμή, το e-shop του ΙΚΕΑ, που λειτουργεί σε όλη τη γεωγραφική περιοχή δραστηριοποίησής του, δρα συμπληρωματικά με τα φυσικά καταστήματα, ανοίγοντας ένα ακόμη κανάλι αγορών, με στόχο την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών στου σύγχρονου καταναλωτή.

    Intersport

    Πιστός στην αποστολή του να εμπνέει, να εξυπηρετεί και να συνδέει τους ανθρώπους με τον αθλητισμό και την αθλητική μόδα με σκοπό όλο και περισσότεροι άνθωποι να κάνουν την άθληση αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους και να βρίσκουν τη χαρά στον αθλητισμό μέσα από τα καθημερινά τους επιτεύγματα, μέσα στο 2023 ο Όμιλος εγκαινίασε 3 νέα καταστήματα στην Ελλάδα (Παγκράτι, Σέρρες, Κατερίνη) και 1 στη Ρουμανία (Lemon Park retail park).

    Παράλληλα, αναζητεί συνεχώς νέες ευκαιρίες για επέκταση του δικτύου σε όλες τις χώρες όπου έχει παρουσία, και ιδιαίτερα στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία όπου υπάχουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης.

    Μέχρι στιγμής το 2024, ανακαινίστηκε το κατάστημα στον Γέρακα, ενώ μεταφέρθηκε και αναβαθμίστηκε το κατάστημα στην Καλαμάτα, βελτιώνοντας την εμπειρία για τους επισκέπτες. Ακόμη, μέσα στον Απρίλιο άνοιξε το νέο, 60ό, κατάστημα του brand στη Μυτιλήνη, με την Intersport να επιβεβαιώνει την πρωτιά που διατηρεί στην ελληνική αγορά αθλητικών ειδών βάσει αριθμού καταστημάτων. Άνοιξε, επίσης, το νέο, 34ο κατάστημα στη Ρουμανία (στο Sibiu), ενώ δρομολογούνται κι άλλα για το υπόλοιπο του έτους.

    Το νέο κατάστημα Intersport στο Sibiu
    Το νέο κατάστημα Intersport στο Sibiu

    Πλέον, το δίκτυο καταστημάτων INTERSPORT αριθμεί 110 καταστήματα και συγκεκριμένα 60 καταστήματα στην Ελλάδα, 34 στη Ρουμανία, 10 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο.

    Intersport, Μυτιλήνη
    Intersport, Μυτιλήνη

    Τα νέα εκσυγχρονισμένα καταστήματα INTERSPORT, που απευθύνονται στους sports enthusiasts, προσφέρουν μια νέα αγοραστική εμπειρία που συνδυάζει καινοτομία, τεχνολογία και πλούσια γκάμα προϊόντων. Και, την ίδια στιγμή, ο Όμιλος συνεχίζει την Omnichannel στρατηγική του, με στόχο όλοι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα αγοράς και παραλαβής απο όλα τα καταστήματα του δικτύου.

    Holland & Barrett

    Ήταν πριν από σχεδόν έναν χόνο που ο Όμιλος άνοιξε πανιά και σε τρίτη δραστηριότητα λιανικής, επενδύοντας σε έναν από τους πιο δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους της, τον κλάδο Υγείας & Ευεξίας, μέσα από τη στρατηγική του συνεργασία με τη Holland & Barrett, τη «Νο 1» αλυσίδα για Βιταμίνες & Συμπληρώματα στην Αγγλία με ιστορία άνω των 150 ετών και παρουσία σε 24 χώρες.

    Εντός του 2023, άνοιξαν τα πρώτα 6 καταστήματα Holland & Barrett στην Αθήνα, καθώς και το ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

    Η δημιουργία νέων καταστημάτων αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής ανάπτυξης της αλυσίδας. Ιδιαίτερα σημαντική κρίνεται και η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος για την ανάπτυξη με το μοντέλο Shop-in-Shop εντός των καταστημάτων ΑΒ. Στο συγκεκριμένο πεδίο, ο Όμιλος έκανε τα πρώτα του βήματα μέσα στο 2023 με το SIS concept και διαβλέπει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης.

    Holland&Barrett

    Επίσης, μέσα στον Μάιο του 2024 είναι δρομολογημένο να ανοίξουν 4 νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα 2 είναι τύπου SIS (shop-in-shop).

    Στόχος του ομίλου είναι να κάνει την υγεία και ευεξία τρόπο ζωής για όλους, προσφέροντας 4 προϊοντικές κατηγορίες (Βιταμίνες & συμπληρώματα, συμπληρώματα άθλησης, φυσικά προϊόντα ομορφιάς, τρόφιμα και ροφήματα), σε προσιτές τιμές και παρέχοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να έχει την καθοδήγηση που χρειάζεται και εξατομικευμένες συμβουλές από το άριστα καταρτισμένο προσωπικό που απασχολείται στα καταστήματα της αλυσίδας.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα σε μόλις 14 μήνες από το άνοιγμα του πρώτου καταστήματός Holland & Barrett στην Ελλάδα το brand έχει αποκτήσει ήδη σημαντική αναγνωσιμότητα, αλλά και μια πιστή και συνεχώς αυξανόμενη πελατειακή βάση, γεγονός που καταδεικνύει εμπιστοσύνη στα προϊόντα, αλλά και στις συμβουλές του προσωπικού που περνάει από συνεχή και εντατική εκπαίδευση.