• Business

    Ομιλος Fourlis: Γιατί πουλάει την αλυσίδα «The Athlete’s Foot»

    O οικονομικός διευθυντής του ομίλου Φουρλή, Γιώργος Αλεβίζος


    Οκτώ χρόνια μετά το λανσάρισμα του διεθνούς brand «The Athlete’s Foot TAF» ο όμιλος Fourlis προχωρά στην αποεπένδυση.

    Λίγα εικοσιτετράωρα πριν την εκπνοή του 2022 ανακοίνωσε τη συμφωνία πώλησης της δραστηριότητας λιανικής TAF στην Ελλάδα. Αγοράστρια εταιρεία του συνόλου των μετοχών της θυγατρικής εταιρείας  Sneakers Market Α.Ε.,  η οποία έχει το δικαίωμα χρήσης του σήματος “The Athlete’s Foot”  είναι η TAF Global Holding AG, θυγατρική της Arklyz Group AG, η οποία έχει αποκτήσει τα δικαιώματα του σήματος “The Athlete’s Foot” παγκοσμίως .

    Το τίμημα ανέρχεται περίπου σε 4 εκατ. ευρώ το οποίο θα οριστικοποιηθεί με την ολοκλήρωση της συναλλαγής στο τέλος Φεβρουαρίου 2023, βάσει όποιων προσαρμογών προβλέπει η σύμβαση μεταξύ των δύο μερών.

    Γιατί όμως σε μία περίοδο όπου η αγορά των αθλητικών ειδών κινείται ανοδικά μετά την επιστροφή στην κανονικότητα και την ομαλοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας η διοίκηση της εισηγμένης αποφασίζει να προχωρήσει στην αποεπένδυση από μια δραστηριότητα που είχε εκκινήσει με φιλοδοξίες.

    Ο στόχος που είχε τεθεί το 2014 όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία συνεργασίας με την Intersport International για το λανσάρισμα στις αγορές επιρροής του της συναφούς αλυσίδας αθλητικών ειδών ήταν η ανάπτυξη ενός δικτύου 50 καταστημάτων σε Ελλάδα και Τουρκία.

    Σήμερα η αλυσίδα έχει 14 καταστήματα στην Ελλάδα και ο ετήσιος τζίρος της κυμαίνεται στα 10 εκατ. ευρώ.

    Γ. Αλεβίζος: Πάμε μπροστά με την Intersport

    «Πάμε μπροστά με την Intersport. Σε ολόκληρη την Ευρώπη αλλάζουν οι στρατηγικές όπως για παράδειγμα της Adidas και της Nike που κινούνται στην κατεύθυνση των δικών τους καταστημάτων. Η TAF αφορά κυρίως το fashion στα αθλητικά είδη και όχι το performance» επισημαίνει στο mononews.gr ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου Fourlis, Γιώργος Αλεβίζος . Συμπληρώνει ότι ο όμιλος  έκανε τη συνεργασία για το λανσάρισμα της TAF όταν η Intersport International έβαλε στο χαρτοφυλάκιό της το brand μέσω εξαγοράς και τώρα που το πούλησε αποεπενδύει και όμιλος Fourlis.

    «Δεν έχει νόημα για εμάς αφού το έχει κάποιος σε ολόκληρο τον κόσμο, άλλωστε το οικονομικό αποτύπωμα στον όμιλο είναι πολύ μικρό» τονίζει ο κ. Αλεβίζος.

    Σημειώνεται ότι η Intersport πούλησε την αλυσίδα The Athlete’s Foot στον όμιλο Arklyz, ο οποίος στο παρελθόν είχε ξανασυνεργαστεί με την Intersport. Ο ομιλος έχει στην ιδιοκτησία του την εταιρεία Intersocks, η οποία παράγει περίπου 25 εκατ. κάλτσες για τους περισσότερους από  150 πελάτες της σε όλο τον κόσμο.

    O όμιλος κατέχει επίσης άδειες διανομής χονδρικής για τα brands Hunter, Spenco και Crocs.

    Πάνω από το 2019 οι επιδόσεις της Intersport

    Η έμφαση από τον όμιλο Fourlis θα δοθεί στην Intersport στον ισχυρό παίκτη στην αγορά αθλητικών ειδών.

    «Το συγκεκριμένο industry πάει πολύ καλά. Εχει μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης και πολύ μεγάλο ανταγωνισμό. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις. Το 2022 είναι μια χρονιά όπου τα κόστη έχουν φανεί από το εννεάμηνο πιέζουν την κερδοφορία. Είναι ένας χρόνος μετά τον κορωνοϊό και  από επιδοτήσεις και ελαφρύνσεις και τρέχει κανονικά με τα ενοίκια, με τη μισθοδοσία. Όμως ο τζίρος βοηθάει πολύ. Είμαστε ευχαριστημένοι, είμαστε πάνω από το 2019 και φυσικά πάνω από το 2021. Είναι κερδοφόρο το αποτέλεσμα και στις τέσσερις χώρες που δραστηριοποιούμαστε ακόμη και στην Τουρκία» τονίζει ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου Fourlis.

    Ο Όμιλος αριθμεί σήμερα 133 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 55 καταστήματα στην Ελλάδα, 32 στη Ρουμανία, 12 στην Τουρκία, 10 στη Βουλγαρία  και 7 στην Κύπρο. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους προστέθηκε στο δίκτυό της ένα νέο κατάστημα στην Κόρινθο ενώ έκλεισε και ένα κατάστημα στην Τουρκία. Από  το 2021 έχει ξεκινήσει ένα φιλόδοξο τριετές επενδυτικό πλάνο με έμφαση στην ανάπτυξη του e commerce, στα logistics και στην αναβάθμιση των καταστημάτων του δικτύου.  Σημειώνεται ότι από τις αρχές του 2022 λειτουργεί ένα πλήρως αυτοματοποιημένο κέντρο logistics, µε δυνατότητα εξυπηρέτησης του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας, που υπερβαίνει αριθμητικά τα 120, καθώς και των παραγγελιών που εξυπηρετούνται µέσα από το κανάλι του ηλεκτρονικού εµπορίου.. Η λειτουργία του αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο της Intersport  ελαχιστοποιώντας το χρόνο προετοιμασίας για αποστολή των προϊόντων στους καταναλωτές σε 4 χώρες.

    Διαβάστε επίσης

    Καρέλια: 15ος μισθός, bonus και έκτακτες παροχές στους εργαζομένους

    Fourlis: Συμφωνία πώλησης της δραστηριότητας της The Athlete’s Foot στην Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ