• Business

    Ν.Στεφανίδης-Chiquita: Θα μπούμε σε όλα τα σουπερμάρκετ

    Νίκος Στεφανίδης Γενικός Διευθυντής Chiquita


    Νέα στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, έχει από φέτος η εταιρεία Chiquita υπό το νέο Γενικό Διευθυντή Νίκο Στεφανίδη με στόχο την ενίσχυση του δικτύου της στην ελληνική αγορά αλλά και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων ανάπτυξης στις αγορές των Βαλκανίων. Στα σχέδια της ελληνικής θυγατρικής είναι η σύναψη συνεργασιών με όλα τα ελληνικά σουπερμάρκετ, ενώ μέχρι σήμερα η Chiquita έχει παρουσία μόνο σε Σκλαβενίτη και Μασούτη.
    chiqq

    Όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας Νίκος Στεφανίδης«θέλουμε φέτος να ενισχύσουμε το δίκτυο διανομής μας, τόσο γεωγραφικά όσο και πολλαπλασιάζοντας την παρουσία μας σε σουπερμάρκετ και χονδρεμπόρους. Συζητάμε με όλα τα σουπερμάρκετ και είμαστε διατεθειμένοι να προσαρμοστούμε στις ανάγκες τους πιστωτικές και τιμολογιακές προκειμένου να επεκτείνουμε την παρουσία μας».
    Στην ελληνική θυγατρική ενοποιούνται οι δραστηριότητες της Chiquita σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Αλβανία, Σερβία, Τουρκία, Ρωσία, Β.Αφρική και μέχρι πέρσι και Κίνα. Πλέον η Κίνα δεν ελέγχεται από την ελληνική θυγατρική, ενώ σύμφωνα με τον κ. Στεφανίδη πρόκειται να υπαχθούν σε άλλη θυγατρική και οι αγορές της Ρωσίας, της Τουρκίας και της Β. Αφρικής.

    Νίκος Στεφανίδης Γενικός Διευθυντής Chiquita
    Νίκος Στεφανίδης Γενικός Διευθυντής Chiquita

    «Στρατηγικός μας στόχος είναι να επικεντρωθούμε στις αγορές των Βαλκανίων και να ενισχύσουμε την παρουσία της Chiquita σε αυτές. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 150 εκ. ευρώ που είναι ο ετήσιο τζίρος της ελληνικής θυγατρικής, το 30% προέρχεται από την Ελλάδα και το 70% από… όλες τις άλλες χώρες. Αυτό δείχνει το περιθώριο ανάπτυξης της εταιρείας στις αγορές αυτές αν αποφασίσουμε να δώσουμε έμφαση και σε αυτές τις αγορές» αναφέρει ο κ. Στεφανίδης.

    cutrale
    Η εταιρεία μετά την εξαγορά της μητρικής εταιρείας Chiquita Brands International Inc τον περασμένο Δεκέμβριο, από τους Ομίλους, Cutrale και Safra (έναντι 742 εκατ. δολλαρίων) προχώρησε σε μια αναδιοργάνωση της δομής της με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας των θυγατρικών της και την ενίσχυση των μεριδίων της στις διαφορετικές αγορές.
    Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2014, ο τζίρος της Chiquita Ηellas, ανήλθε στα 149 εκατ ευρώ από 154 εκατ ευρώ το 2013. Όσον αφορά τα καθαρά κέρδη, αυτά ανέρχονται στα 1,6 εκατ ευρώ από 1,4 εκατ. ευρώ το 2013.
    Η Chiquita, κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια παραγωγή και διανομή φρέσκων προϊόντων διατροφής, απασχολώντας 21.000 εργαζόμενους σε 70 χώρες. Τα προϊόντα της με τα οποία είναι γνωστά στην Ελλάδα είναι η μπανάνα και ο ανανάς.



    ΣΧΟΛΙΑ