• Business

    Novo Nordisk: Κέρδη υψηλότερα των προβλέψεων στο α’ τρίμηνο – Υπερδιπλάσιες οι πωλήσεις του Wegovy

    • NewsRoom
    Lars Fruergaar Jørgensen, CEO Novo Nordisk

    Lars Fruergaar Jørgensen, CEO Novo Nordisk


    Η δανέζικη Novo Nordisk, που αναδείχθηκε πέρυσι η πιο πολύτιμη εταιρεία στην Ευρώπη χάρη στην τεράστια επιτυχία των φαρμάκων της για την απώλεια βάρους, ξεπέρασε τις εκτιμήσεις κερδών κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.

    Όπως αναφέρει το CNBC, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 28% σε σύγκριση με πέρυσι, στα 25,4 δισεκατομμύρια δανέζικες κορόνες (3,65 δισ. δολάρια), έναντι των 23,7 δισεκατομμυρίων κορόνων που είχαν προβλέψει αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG.

    Οι πωλήσεις του δημοφιλούς φαρμάκου για την απώλεια βάρους Wegovy υπερδιπλασιάστηκαν στα 9,38 δισεκατομμύρια κορόνες.

    Συνολικά οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 35%, καθώς η εταιρεία ανέφερε ότι το Wegovy εγκρίθηκε στις ΗΠΑ κατά το πρώτο τρίμηνο, για τη μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου σε άτομα με παχυσαρκία.

    «Είμαστε ευχαριστημένοι με την αύξηση των πωλήσεων στους πρώτους τρεις μήνες του 2024, η οποία οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για τις θεραπείες μας για διαβήτη και παχυσαρκία βασισμένες σε GLP-1», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Lars Fruergaard Jørgensen.

    Η Novo Nordisk αύξησε τις προβλέψεις της για το 2024, διευρύνοντας το εύρος των προβλέψεων για την αύξηση των πωλήσεων κατά μία ποσοστιαία μονάδα, στο 19% έως 27% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες. Επίσης αύξησε την πρόβλεψή της για την αύξηση των λειτουργικών κερδών στο 22% έως 30% από την προηγούμενη πρόβλεψη για 21% έως 29%.

    Ο John Rountree, managing partner στη φαρμακευτική συμβουλευτική εταιρεία Novasecta, χαρακτήρισε τα αποτελέσματα της εταιρείας ως «εξαιρετική επίδοση».

    «Πραγματικά δεν υπήρχε καμία άλλη προσδοκία παρά από τη συνεχή ανάπτυξη, και ουσιαστική ανάπτυξη”, δήλωσε ο Rountree στο “Squawk Box Europe” του CNBC.

    Συμπλήρωσε ότι είναι σημαντικό για την εταιρεία να διατηρήσει υψηλές τις δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη και να καινοτομήσει, καθώς όλο και περισσότεροι ανταγωνιστές εισέρχονται στην αγορά και λήγουν οι πατέντες για τα φάρμακα.

    Η Novo Nordisk αντιμετωπίζει ανταγωνισμό στην αγορά των φαρμάκων για την απώλεια βάρους από εταιρείες όπως ο αμερικανικός γίγαντας Eli Lilly, καθώς και από μια σειρά μεγάλων και μικρότερων εταιρειών που επιθυμούν να εισέλθουν στην αγορά.

    Τα πρόσφατα θετικά δεδομένα δοκιμών από το νέο πειραματικό χάπι για την απώλεια βάρους της Novo Nordisk αύξησαν περαιτέρω την αξία της εταιρείας τον περασμένο μήνα.

    Η μετοχή της έχει αυξηθεί κατά 59% τον τελευταίο χρόνο.

    Διαβάστε ακόμη:

    Ozempic: Πώς το best seller φάρμακο για το αδυνάτισμα «καταβρόχθισε» μια ολόκληρη οικονομία

    Ozempic-Zepbound: Η φρενίτιδα για την απώλεια βάρους, οι ελλείψεις και το κυνήγι για τα μαϊμού-προϊόντα

    Zepbound: Αποτελεσματικό και στην υπνική άπνοια το φάρμακο κατά της παχυσαρκίας



    ΣΧΟΛΙΑ