Η Nike αντικαθιστά τον διευθύνοντα σύμβουλο της θυγατρικής της, Converse, σε μία προσπάθεια να αναστρέψει την παρατεταμένη πτώση πωλήσεων του brand αθλητικών παπουτσιών.

Ο Aaron Cain, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της παγκόσμιας ανδρικής επιχείρησης της Nike, με έδρα τα κεντρικά γραφεία στο Beaverton του Όρεγκον, θα αναλάβει επικεφαλής της Converse στη Βοστώνη, σύμφωνα με εσωτερικό υπόμνημα που είδε το Bloomberg News.

1

Ο Cain, βετεράνος της Nike με 21 χρόνια προϋπηρεσίας, έχει αναλάβει διάφορες θέσεις στους τομείς αθλητικής ένδυσης της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Διαδέχεται τον Jared Carver, ο οποίος αποχωρεί από τη θέση του CEO της Converse μετά από δύο χρόνια.

«Ήρθε η κατάλληλη στιγμή για το επόμενο κεφάλαιο στην εξέλιξη του brand», αναφέρει το υπόμνημα.

Η Nike επιβεβαίωσε την αλλαγή. Τα δύο στελέχη θα συνεργαστούν μέχρι το τέλος του μήνα για να εξασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση.

Ο Carver δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό.

Η Converse αγωνίζεται να τονώσει τις πωλήσεις της τα τελευταία χρόνια, με τα έσοδα να μειώνονται για οκτώ συνεχόμενα τρίμηνα. Οι πωλήσεις έπεσαν κατακόρυφα κατά 26% στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, οδηγώντας τη διοίκηση σε αγωνιώδεις προσπάθειες για την επιστροφή της στην ανάπτυξη.

Ο CEO της Nike, Elliott Hill, βασίζεται στην Converse για να αλλάξει τα πράγματα, στο πλαίσιο της προσπάθειας του να δώσει νέα ώθηση στο χαρτοφυλάκιο της μεγαλύτερης εταιρείας αθλητικών ειδών στον κόσμο.

Ο Hill, ο οποίος επέστρεψε από τη συνταξιοδότηση πέρυσι, έχει επικεντρωθεί στην αναθεώρηση των στρατηγικών λαθών των τελευταίων ετών, ενισχύοντας τις σχέσεις της εταιρείας με τους εμπόρους και επαναπροσδιορίζοντας την εστίαση της στον αθλητισμό.

Σε σημείωμα του ανέφερε ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας να «δημιουργηθεί μεγαλύτερη διαφοροποίηση και ταυτότητα για κάθε ένα από τα brand μας στον τομέα του αθλητισμού».

Η Converse, η οποία κάποτε παρείχε σταθερή ροή εσόδων, έχει μετατραπεί σε ένα ολοένα και μειούμενο τμήμα της συνολικής επιχείρησης της Nike.

Tο brand αντιπροσώπευε πέρυσι κάτω από το 4% των πωλήσεων της μητρικής εταιρείας — ενώ συνήθως το ποσοστό κυμαινόταν μεταξύ 5% και 7% από το 2012, όταν η Nike άρχισε να ανακοινώνει ξεχωριστά τα έσοδα της Converse.

Διαβάστε επίσης:

Nike: Πλήγμα 1 δισ. δολαρίων από τους δασμούς, πριν τις αλλαγές σε τιμές και εφοδιαστική αλυσίδα

Schwarz: Ο billionaire της Lidl θέλει να κατασκευάσει το πρώτο Gigafactory τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη

Κανάρης (Vodafone): Επενδύσεις €1 δισ. την πενταετία – Ο ανταγωνισμός, οι τιμές και το πλάνο εξαγορών