• Business

    Κρι Κρι: Αναγεννήθηκε από τις στάχτες της και διεκδικεί την πρώτη θέση στο γιαούρτι

    Κρι Κρι

    Παναγιώτης Τσίναβος


    Πριν από τέσσερα χρόνια η Κρι Κρι είχε την ατυχία να δει την παραγωγική της μονάδα να καταστρέφεται ολοσχερώς από πυρκαγιά. Ήταν Δεκέμβριος του 2013 λίγο πριν την παραμονή Χριστουγέννων και πολλοί πίστεψαν πως θα περάσει καιρός για να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Με δεδομένο ότι η κρίση ήταν στο απόγειο της.

    Ωστόσο, όχι μόνο κατάφερε να επουλώσει τις πληγές της, αλλά επέστρεψε δυναμικά στο προσκήνιο και πλέον διεκδικεί με αξιώσεις την πρώτη θέση της εγχώριας αγοράς γιαουρτιού.

    «Στόχος μας είναι να πάμε στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς γιαουρτιού», δηλώνει ο Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος της γαλακτοβιομηχανίας από τις Σέρρες.

    Ήδη, όπως λέει ο ίδιος, η εταιρεία βρίσκεται στη δεύτερη θέση με μερίδιο 15,2% και συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλούς διψήφιους ρυθμούς, αυξάνοντας μήνα με τον μήνα τους καταναλωτές που επιλέγουν τα γιαούρτια της, κόντρα στην γενικότερη κάμψη της κατανάλωσης.

    Το μυστικό της επιτυχίας σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο βρίσκεται στην ποιότητα και στην φρεσκάδα της πρώτης ύλης που χρησιμοποιεί για την παρασκευή των προϊόντων της.

    «Χρησιμοποιούμε 100% ελληνικό γάλα που προμηθευόμαστε από κτηνοτρόφους της περιοχής των Σερρών, όπου παράγεται το 60% της ελληνικής παραγωγής γάλακτος», σημειώνει χαρακτηριστικά.

    Εξίσου ψηλά θέτει τον πήχη και για την παρουσία στις διεθνείς αγορές, όπου δραστηριοποιείται  με αρκετή επιτυχία αποτελώντας το βασικό προμηθευτή κορυφαίων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της Ευρώπης, όπως η Aldi και η Waitrose σε γιαούρτι ιδιωτικής ετικέτας.

    «Θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε στην παγκόσμια αγορά του αυθεντικού γιαουρτιού», υπογραμμίζει ο επικεφαλής της Κρι Κρι, προσθέτοντας πως υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες ανάπτυξης στο εξωτερικό. Μόνο στην Ευρώπη, όπως λέει, η αγορά του ελληνικού γιαουρτιού ανέρχεται στο 1 δις. ευρώ!

    Δεν αποκλείει μάλιστα το ενδεχόμενο δημιουργίας μονάδας παραγωγής στην Αγγλία, την πιο δυναμική αγορά του ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη εφ’ όσον μετά το Brexit αυξηθούν οι δασμοί σε τέτοιο σημείο που καταστήσουν τις εξαγωγές ασύμφορες.

    «Η Ελλάδα διαθέτει αστείρευτες δυνάμεις»

    Φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης υπάρχουν και για την κατηγορία του παγωτού, η οποία ήταν μέχρι πριν από λίγα χρόνια η κύρια και βασική δραστηριότητα από την ίδρυση της εταιρείας. Η ενασχόληση με το γιαούρτι ξεκίνησε το 2003, μετά την είσοδο στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

    Σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, η εταιρεία του έχει όλες τις προϋποθέσεις να πετύχει ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια εντός και εκτός συνόρων. Είναι μια υγιής οικονομικά εταιρεία, έχει σύγχρονο εργοστάσιο, παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές και απολαμβάνει της εμπιστοσύνης των μεγαλύτερων λιανέμπορων του κόσμου.

    Η εταιρεία πέτυχε να βγει πιο δυνατή από την κρίση, μεγαλώνοντας 70% τον τζίρο της (!) και ατενίζει το μέλλον με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία. Ανάλογη αισιοδοξία εκφράζει και για την προοπτική της χώρας, δηλώνοντας πεπεισμένος ότι θα μπορέσει να κάνει το άλμα μπροστά.

    «Οι δυνάμεις της Ελλάδας είναι αστείρευτες σε ανθρώπινο, ικανότητες και ευκαιρία», υπογραμμίζει ο επικεφαλής της.

    Η Κρι Κρι ξεκίνησε τη δεκαετία του ’50 και σήμερα απασχολεί 350 άτομα προσωπικό. Έχει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε 24 χώρες του εξωτερικού, με το 30% των πωλήσεών της να προέρχεται από το εξωτερικό. Το 2018 οι πωλήσεις της αναμένεται να φθάσουν τα 81 εκατ. ευρώ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δεσμεύσεις ανέλαβε η Exin για την Εθνική Ασφαλιστική
    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανατροπή στην αγορά: Ο ΘΕΣγάλα μπαίνει στην αγορά των χυμών
    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αλλαγή έκπληξη στους πλειστηριασμούς – Τι ζητούν οι τραπεζίτες



    ΣΧΟΛΙΑ